maandag 16 augustus 2010

Outfit 16-08-2010


Vandaag een outfit met een top van EDC die ik laatst aan jullie heb laten zien. Ik vind de top zo leuk! Hij valt lekker los en de kleur is echt heel mooi. (lavendel blauw) Ik heb de top gecombineerd met een witte broek, zilveren pumps en een parelarmband. Vinden jullie het ook een geslaagde outfit?


Op de foto zie je rechts de schoenen die ik er bij draag. Met de zilveren pumps ben ik echt super blij. Ik heb namelijk schoenmaat 35 en een paar schoenen vinden, is voor mij niet zo gemakkelijk. Maar aangezien ik ook niet zo lang ben, draag ik wel graag schoenen met een hakje! (ook al ben ik nog niet echt een held op hakken, haha)

Liefs, Lotte

7 opmerkingen:

  1. Dit is een zeer geslaagde outfit!!!
    En wat een lovely shoes!! Echt super mooie schoene!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit, ik denk dat voor mij het topje langer had moeten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaauw die schoenen zijn echt tof! maar maat 35 :o, hoe lang ben je dan als ik vragen mag? ik heb namelijk maat 40

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Liekee, ik ben maar 1,58 ongeveer. Dus vrij klein, en mijn voeten en handen zijn daarbij ook kein. Niet altijd even handig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker een geslaagde outfit, het staat echt bij je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou ook wel zo'n kleine voeten willen, zowat alle schoenen zien er veel leuker uit bij kleine voeten vind ik!
    En een erg leuke outfit trouwens, ik kom niet vaak op een blog een outfit tegen die ik zelf ook zou dragen maar bij deze is dat wel het geval. Leuk! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.