maandag 23 augustus 2010

Outfit 23-08-2010

Het is vandaag weer tijd voor een outfitje!
Het is een vrij neutrale outfit, maar ik ben dol op deze kleuren. Ik vind zand/bruin/beige kleuren erg mooi. Ik heb veel kleding stukken waarin deze kleuren zijn verwerkt.

Ik draag een jeans legging, met een witte top van de Only. Hier over heen draag ik een vestje die in twee punten naar voren loopt en om mijn taille draag ik een bruine taille riem. Onder deze outfit draag ik mijn Minnetonka's.
Ik ben echt dol op mijn Minnetonka's. Ik heb ze vorig jaar gekocht en ik draag ze nog steeds met heel veel plezier.


Vorig jaar heb ik stad en land lopen af zoeken om deze schoentjes te vinden, want ik vond ze zo gaaf. Uiteindelijk heb ik ze ergens voor 50 euro kunnen krijgen, dit is echt niet duur voor echte Minnetonka's.
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je perse een bepaald kleding stuk moet hebben en daar dan voor overal naar zoek gaat?

Liefs, Lotte

4 opmerkingen:

  1. Leuke outfit, staat je goed! Die schoentjes zijn idd heeeeel tof :) Ik had dat bij een blazer, ik heb er nu een gevonden :D

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn minnetonka's zijn slutties geworden.
    he-le-maal kapot gelopen .letterlijk en figuurlijk..
    zitten allemaal gaten in! Ik had dezelfde ong..
    ga dit jaar weer voor die, ze lopen echt goddelijk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oo ik heb die minetonka's ook nog in mijn kast liggen, alleen nooit aan! terwijl ik ze wel leuk vind, beetje en miskoop ben ik bang, ach misschien over een tijdje weer..

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.