donderdag 5 augustus 2010

Outfit 5 augustus.


Het is weer tijd voor een outfitje! Want vandaag is ook mijn H&M bestelling binnen gekomen, ik scheurde natuurlijk direct dat irritante tasje van de H&M open en ik haalde daar mijn bestelde jurkje uit. Ik had al een legging aan, dus ik heb hem hier gelijk over heen gepast. En hij staat hartstikke leuk, al zeg ik het zelf. haha

Ik vind hem wel een outfit of the day, artikeltje waard. Ik combineer het jurkje heel simpel, met een paar enkellaarsjes van de Poco Loco. Ik draag er verder geen sieraden bij, omdat de schouders van het jurkje al druk zijn bewerkt met kraaltjes. Ik vind dat daar alle 'aandacht' heen moet gaan en niet naar de sieraden.
Het was vandaag echt %#@* weer, dus ik vond dat ik dit jurkje al best wel aan kon. Ik zit met dit soort dagen, toch alleen maar binnen.

Details van het jurkje.

Ik vind hem heel leuk, lekker simpel, maar daar hou ik eigenlijk wel van. Als het in de winter koud is, kan ik hem ook nog met een vestje dragen. Maar dan zie je de leuke details op de schouders, misschien niet zo goed meer. Ik hou van jurkjes, dus ik ben er erg blij mee! Hij kost trouwens €29,95

Dit zijn de enkellaarsjes die ik er bij draag.

Wat vinden jullie van deze outfit? Hebben jullie ook al dingen van de najaars collectie in huis?

Liefs, Lotte

7 opmerkingen:

  1. Leuke outfit!
    Wat ik misschien nog wel zou doen is schoenen in een andere kleur uitkiezen en dan accesoires is die kleur erbij kiezen. Maakt het net wat frisser!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super jurkje! En je laarsjes zijn ook echt heel gaaf...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Dat jurkje & die laarsjes zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel, ik doe er expres niet veel accesoires bij. Ik ben namelijk erg klein (1.57) en sieraden enz. maken me dan al snel wat 'propperig', ik hou het liever wat rustiger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi jurkje! I Loooove die schouder dingen! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.