dinsdag 3 augustus 2010

Paarse ooglook.


Deze keer een paarse ooglook, waarbij ik de French violet MAC sample heb gebruikt. Ik had zin om een ooglook te maken met één van mijn nieuwe MAC samples. Ik koos voor de lila kleur, ik heb er even mee zitten spelen en uiteindelijk kwam daar deze look uit.

Ik begon met het aanbrengen van de oogschaduw basis.
De lichtste kleur uit het Gosh trio eyeshadow bracht ik aan op de binnen kant van mijn ooghoek. Daarnaast bracht ik French violet van MAC aan en op de buitenste ooghoek en in mijn arcadeboog bracht ik de donker paarse kleur uit het Oriflame palette aan. Dit heb ik goed met elkaar geblend. Onder mijn wenkbrauwen heb ik ook nog wat van de lichte oogschaduw van Gosh aangebracht. Tot slot heb ik een lijntje getrokken met mijn crème eyeliner van Wet 'n wild en heb ik mascara aangebracht op mijn wimpers.
Ook aan de onderkant van mijn oog heb ik een dun lijntje getrokken, met de zelfde oogschaduw die ik op mijn ooglid had aangebracht.
Een vind het een leuke ooglook geworden, gewoon voor overdag!

De producten die ik verder gebruikt heb:
Allround concealer van Catrice
Bourjois 10 hours sleep effect foundation
Oogschaduw basis van de Hema
Sexy curves mascara van Rimmel
Mineral blush van Catrice
Bronzing powder van Etos
Wet 'n wild crème eyeliner
Lichtste kleur uit het Gosh trio eye shadow (Tr 15 sense)
Donker paarse kleur uit het Eye palette van Oriflame (Jazzfusion)
French violet MAC sample
Wenkbrauwpoeder van Essence
Op mijn lippen heb ik Rosebud salve

Full face foto.
Wat vinden jullie van deze Paarse ooglook?

Liefs, Lotte

5 opmerkingen:

  1. Mooi, lekker simpel maar wel aanwezig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie look! Die eyeliner is echt super mooi gedaan!
    & stiekem vind ik het wel gaaf dat je Cynthia kent :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey je hebt een nieuwe foto :D Nice:D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.