vrijdag 20 augustus 2010

Panter/tijger print, Top of flop?

Panter en tijger prints zijn erg populair op het gebied van kleding en accessoires. Ik vind zelf een sjaaltje of een klein tasje nog wel leuk maar dit soort printjes in kleding vind ik zelf vaak too much. Wanneer je tijgerprint in kleding niet op de juiste manier combineert, krijg je al snel een 'Annie' effect. Wat is jullie mening? Wat vinden jullie van panter & tijger printjes in kleding en accessoires?

Liefs, Lotte

Bron: alle foto's komen van de H&M

8 opmerkingen:

  1. Ik houd totaal niet van Panterprint

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, het is niet zo mijn ding. Soms vind ik het wel leuk staan bij mensen, maar vind het er ook snel 'goedkoop' uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top! Als het mooie stukken zijn en als je maar één item in je outfit met tijgerprint hebt. Van de geposte foto's vind ik enkel de grijze top en de sjaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ligt er echt aan hoe je het combineert denk ik. Dus voor mij: Top.
    Sommige meiden lopen ook écht helemaal in zo'n printje, legging, jurkje... Bah.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. TOP! Al mijn hele leven ben ik weg van panterprintjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. kan je die sjaal nog verkrijgen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja die sjaal kan je halen bij de h&m

    HEB HEM OOK EN IK HOU HOU HOU HEEL HEEL HEEL ERG VVAN TIJGERPRINT DUS (l) LOVE IT:)

    ALLES DAAR UIS VAN DE H&M(l)(l)(l)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.