zondag 15 augustus 2010

Rimmel londen vinyl gloss.


Laatst kwam ik deze nieuwe lipgloss van Rimmel londen tegen bij de Kruidvat. Het is de vinyl gloss, die in een nieuw jasje is gestoken. Deze glosjes zijn deze maand uit gekomen en ik kocht de kleur 140 dance with me. Een prachtige roze kleur met heel veel glittertjes er in. Deze glittertjes zie je ook goed zitten op de foto hier boven.

De verpakking van de gloss ziet er erg leuk uit. Hij is doorzichtig en de dop loopt wat breder uit. Ik kocht de lipgloss voor €7,99 normaal zijn ze geloof ik een euro duurder. Niet duur voor zo'n mooie gloss!


Ik vind het een fijne gloss om aan te brengen, hij plakt niet en er komt geen vreemde geur van af. De kleur is op mijn lippen wel wat minder dgepigmenteert, maar de glittertjes komen wel heel goed naar voren. Je ziet wel een kleur op mijn lippen zitten, maar de kleur is wat lichter dan dat je in de verpakking zelf ziet zitten.
Verder blijf hij vrij lang goed zitten en dat is zeker een plus punt :)

Ik vind het mooie lipgloss, vooral de glittertjes laten mijn lippen sprankelen. Hebben jullie ook ervaring met de Vinyl lipgloss van Rimmel?

Liefs, Lotte

7 opmerkingen:

  1. Fijne kleur! & kost inderdaad niet zo veel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet mijn ding. Ik houd niet zo van glittertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze wel mooi, leuk met die glitters

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van wat meer kleur, maar staat toch heel mooi bij jou :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het wel een mooie kleur maar ga hem niet kopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi! maar zijn het geen chuncky glitters die je voelt zitten?

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.