zondag 8 augustus 2010

Rustige zomer ooglook.


Dit keer een ooglook, die erg geschikt is voor een zomerse dag. Op een zomerse dag wil je niet te veel make-up dragen, maar een mooie ooglook maakt je look toch compleet. Deze ooglook is vrij rustig, maar zeer geschikt voor dit soort dagen. Dus laat die zon nou maar weer schijnen!
Bij deze look heb ik gebruik gemaakt van het L.A. Colors eyeshadow palette (fabulous). Deze had ik gekocht bij Mumi en zagen jullie ook langs komen in mijn filmpje.



Ik vind de kleuren van deze look erg mooi en warm van kleur. De pigmentatie is niet zo sterk als de Ocean Breeze, maar de kleuren zijn wel mooi aanwezig. Ik hou echt van dit soort looks, want je kunt ze makkelijk dagelijks dragen. Ze zijn erg simpel om te maken en het staat toch mooi verzorgd.


In mijn binnenste ooghoek heb ik de meest linkse kleur aan gebracht. Daarnaast heb ik tweede kleur op het palette aangebracht en in de buitenste ooghoeken en in mijn arcadeboog bracht ik de derde kleur van het palette aan. Dit heb ik allemaal goed met elkaar geblend en ook onder mijn ogen aangebracht. Tot slot heb ik een lijntje boven mijn ogen aangebracht met de liquid eyeliner van Essence. Het is zo een mooie neutrale look geworden, die je ogen een warme uitstraling geven.

Full face foto

De producten die ik verder gebruikt heb:

L.A. colors eyeshadow palette, fabulous
Allround concealer van Catrice
Bourjois 10 hours sleep effect foundation
Oogschaduw basis van de Hema
Sexy curves mascara van Rimmel
L.A. colors mineral blush
Bronzing powder van Etos
Liquid eyeliner van Essence
Wenkbrauwpoeder van Essence
Op mijn lippen draag ik de Arissa lipgloss

Wat vinden jullie van deze zomerse ooglook?

Liefs, Lotte

2 opmerkingen:

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.