zaterdag 28 augustus 2010

Shoplog Texel



Gister middag ben ik terug gekomen van mijn vakantie.
Ik was op vakantie geweest naar Texel.
Ik heb een heel gezellig en leuk weekje daar gehad met mijn vriend, alleen het weer was minder fijn. Maar toch was het een super weekje!

In dit filmpje laat ik jullie zien wat ik allemaal op vakantie heb geshopt.
Ik kijk soms een beetje duf, maar dit kwam omdat we echt net thuis waren en 2 uur in de file hadden gestaan..

Veel plezier met het bekijken van dit shoplog filmpje :)

Liefs, Lotte

8 opmerkingen:

  1. Welcome back! Leuke lipbalsem en oorbellen !!! Dit roosjedeurknop vind ik ook super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh die printvestjes, wat schattig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Waar heb je dat shirt dat je hier aan hebt gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Astrid, dit jurkje is van Only. Van de nieuwe collectie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk zeg! Mooi dat je het leuk hebt gehad ondanks het weer!
    Wij hadden ook zo slecht weer op texel, filmpje met foto's staat toevallig op mn blog. Staat ook een foto waar onze tent was omgewaaid hahaha :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk filmpje! http://twitter.com/TexelTips verwijst naar je door!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.