zaterdag 14 augustus 2010

Shopping time #2


Gister avond was het koopavond bij ons in het dorp en ik ben even wat winkeltjes langs gegaan. Ik heb een aantal leuke dingen geshopt en deze wil ik graag met jullie delen :). Ik kocht twee leuke tops, een zwart jurkje, een shampoo, glans spray, een maskertje en vaseline. Ik laat het jullie even zien..


Als eerste kocht ik deze lavendel blauwe top van ECD. Het is een hele leuke top met met losse stukken stof aan de voorkant (ik weet niet hoe je dit anders uitlegt, haha) Dit geeft een heel leuk effect aan het shirtje. Hier komt binnen kort ook een Outfit of the day van!


Ik kocht ook een witte top met knoopjes van Only. Deze is vrij simpel en valt best wijd, van onder zit er elastiek. Ik vind hem nu heel leuk, maar straks kan hij ook leuk met een vestje. Ook zie je rechts op de foto een leuke taille riem die ik gekocht heb. Hij is een beetje beige van kleur, ik hou van dit soort riemen.



Mijn laatste kleding item wat ik gekocht heb, is een zwart jurkje met pofmouwtjes van Only. Ik ben echt dol op jurkjes en ik draag ze echt heel graag. Wat dit jurkje zo leuk maakt zijn de pofmouwtjes en de schuin lopende naad aan de voorkant. Hier ben ik echt heel blij mee :)


Ik ging ook nog even langs bij onze drogist, ik kocht hier een blikje vaseline, een shampoo en een glans/verzorging spray voor mijn haar en een maskertje van Dr van der hoog. Hier zal later nog een artikeltje over komen..

Ik ben blij met deze aankoopjes, ik had al een tijdje geen kleding geshopt. Hier was het echt weer een keertje tijd voor, haha.
Ik ben trouwens al helemaal klaar met de uitverkoop, blegh. Ik ben al veel meer bezig met de nieuwe collectie!

Liefs, Lotte.

5 opmerkingen:

  1. Die riem, dikke liefde =P.
    De foto's van de kleren zijn een beetje wazig, zijn deze in het donker met kamerlicht genomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat maskertje ziet er zallig uit, hoppelijk maak je er nog een review van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De uitverkoop is hier al lang gedaan, heb al dingen uit de nieuwe collectie gekocht, vind ik toch altijd meer mijn ding tussen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die blauwe zag ik laatst ook hangen, hij is zoo pretty in het echt!! I want him to!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.