maandag 30 augustus 2010

Sleek tinted lip conditioner.


Ik wilde al een tijdje een tinted lip conditioner proberen. Een tinted lip conditioner is een verzorgende lippen balsem met een kleurtje. Ook zit er spf 15 in de balsem verwerkt. Ik vond 'the real deal' van MAC toch iets te duur voor mijn budget, daarom besloot ik er één te bestellen van Sleek.

Ik heb de tinted lip conditioner in de kleur: Pink Cadillac. Dit een donker roze kleur die helemaal creamy is. Er is geen enkel glittertje in de vinden. Ik heb nog geen enkele balsem die een kleurtje brengt op mijn lippen, dus dit is weer eens wat anders.



Ik vind het heel goed dat er Spf 15 in verwerkt is, dit beschermt mijn lippen tegen de zonnestralen. Nu zijn de zonnestalen misschien ver te zoeken, maar zodra ze beginnen te schijnen vind ik het fijn om een beschermende lippen balsem aan te brengen.

Er zit 10 gram balsem in het potje, en dat is vrij veel voor een lippen balsem.
De balsem is echt heel fijn om aan te brengen, hij is niet te dik en plakt absoluut niet op mijn lippen. Hij zit heel fijn op mijn lippen en verzorgd mijn lippen goed.
Er komt niet veel geur van de balsem af, je ruikt een heel klein beetje vanille. Maar wanneer ik over mijn lippen lik, proef ik heerlijk licht zoet smaakje. Zoet, maar niet vervelend zoet ofzo. Gewoon lekker, lichtelijk zoet.

 De kleur lijkt hier meer rood, maar hij is dus echt donker roze en neigt een beetje naar rood.
Ik kreeg dit jammer genoeg niet goed op de foto.

De kleur van de balsem vind ik ook erg mooi, er komt een mooie roze/rode kleur van de balsem af. Niet te opvallend, maar wel mooi aanwezig.
Let wel op dat je de balsem zorgvuldig op je lippen aanbrengt, want er zit wel een kleurtje in verwerkt en het staat een beetje raar als dit helemaal om je lippen heen zit. Met een gewone balsem (kleurloos) kun je gerust een beetje over je lippen heen smeren, hier zie je toch niets van. Maar bij deze balsem is dat dus niet zo'n succes.


Ik vind het een topper! Een verzorgende/beschermende balsem en ook nog eens een mooi kleurtje op mijn lippen.

Ik kocht de Sleep tinted lip conditioner bij de webshop van Alicejohavesentials, hier betaal je €5,40 voor de lip conditioner.
Ik heb er een nieuw favoriet lip product bij en hij zal vaak op mijn lippen terecht komen :)

Liefs, Lotte

6 opmerkingen:

  1. lijkt me een fijn product, en wat een mooie prijs ervoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw heel mooi! Maar je hebt ook mooie lippen zonder velletjes denk ik?
    Als ik eender welk lipproduct aanbreng ziet het er nooit mooi uit en zorgt alleen voor nog meer velletjes. Als ik die dan weg scrub bloedt het altijd..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Misslanghaar, ik heb regelmatig last van velletjes. Maar ik scrub ze dan gewoon en dan staan het prima. Vervelend dat hij bij direct bloedt! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze staat op m'n wishlist, dus fijn om te weten dat hij goed werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eindelijk! Ik ben echt al een hele tijd opzoek naar zo een product, maar ik wist niet hoe het heette. Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik wil deze ook heel erg graag, alleen mijn stash is zo groot! Ik moet echt eerst even wat dingen opmaken.
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.