maandag 9 augustus 2010

Top 3, favoriete lip producten


In deze top 3 laat ik jullie mijn favoriete lip producten van dit moment zien. Dit zijn drie verschillende producten die ik allemaal stuk voor stuk geweldig vind om te gebruiken. Ze zijn prettig in gebruik en ik merk dat ik deze producten erg vaak pak. Absoluut mijn favoriete lip producten dus!


boven in: Wet 'n wild lipstick, links onder in: NYX round lipgloss, rechts onder in: Rosebud salve

1. Smith's Rosebud Salve.
Op mijn nummer 1 staat over duidelijk mijn Rosebud salve. Echt meiden, als je eenmaal een blikje hebt kun je niet meer zonder. De rosebud salve, kocht ik ooit bij de Douglas voor €9,00 geloof ik. Maar als je even rond zoekt op webshops, kun je ze al veel goedkoper krijgen. De rosebud salve gebruik ik bijna dagelijks op mijn lippen. Hij verzorgt mijn lippen erg goed en m'n lippen voelen heerlijk zacht aan. Ik gebruik de rosebud salve ook voor droge plekjes of op mijn nagelriemen. Een heerlijk product dat ik altijd bij me heb. Ik raak hem trouwens ook vaak kwijt, meestal heeft m'n zusje hem dan ingepikt! Tja, zusjes he?!

2. NYX round lipgloss Natural.

Deze NYX round lipgloss in de kleur: natural, is op dit moment mijn favoiete lipgloss. Ik heb er al eerder een artikeltje over geschreven, deze kun je hier lezen. Het is een prachtige nude lipgloss, die echt bij alles te combineren valt. Het is een mooie neutrale kleur en ik pak hem echt zeer regelmatig. Ik vind hem heerlijk aan voelen op mijn lippen. Hij plakt totaal niet en hij smeert lekker. Gewoon een hele mooie gloss!

3. Wet 'n wild lipstick 528 A.

Ik moest eerder echt niets van lipsticks hebben. Maar sinds ik de lipsticks van Wet 'n wild heb, ben ik overtuigd. Ik heb al een artikeltje over de lipsticks geschreven, deze kun je hier lezen. Beide lipsticks zijn trouwens erg mooi, maar deze kleur vind ik net iets mooier. Het is een mooie roze kleur. Een rustige, maar toch aanwezige kleur op je lippen. Precies wat ik wilde hebben! Ik draag de lipstick niet dagelijks hoor, maar ik vind het wel een fijne en mooie lipstick. Dus als ik een look heb, waarbij ik deze lipstick geschikt vind, dan pak ik hem. Ik ben nu overtuigd dat lipsticks hip zijn en prachtig staan op je lippen.

Dit was mijn top 3, van mijn favoriete lip producten. Wat zijn jullie favoriete lip producten? Ik ben benieuwd!

Liefs, Lotte

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik moet ook maar eens een keer Rosebudsalve kopen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu ben ik wel heel benieuwd naar de rosebud salve!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nyx lipgloss is ook één van mijn favoriete :)
    Rosebud salve heb ik veel over gehoord maar nog nooit gebruikt, shame on me haha

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.