donderdag 5 augustus 2010

Wet 'n wild lipsticks.


Ik heb twee nieuwe Wet 'n wild lipsticks binnen gekregen. Deze konden jullie al een beetje bewonderen in mijn filmpje, maar ik wilde hier graag nog een artikeltje over schrijven.
Ik bestelde de lipsticks bij de Boozyshop, ik kocht de lipsticks daar voor €1,70 per stuk, geloof ik. Wet 't wild is een make-up merk, die eerder wel in Nederland verkocht werd. Jammer genoeg is dit nu niet meer mogelijk, maar daar hebben we de Nederlandse webshops voor!

Wet 'n wild heeft make-up voor een mooi prijsje en daar houden wij Hollanders van.
Ik was opzoek naar wat zachte kleuren, omdat ik zelf nog niet veel lipsticks heb. Ik vind een knal kleurtje dan een beetje te veel van het goede. Laat me eerst maar een beetje wennen, aan het feit dat ik meer lippenstift moet gaan dragen. Ik kocht een perzikkleurige lipstick en een donker roze.

De roze kleur 528 A
De perzik kleur 516 C
Beide kleuren hebben een mooie pigment en wat je ziet op de lipstick, zie je ook terug op je lippen. De lipstick is niet heel romig, maar wel een beetje. Ik vind dat ze lekker smeren op m'n lippen en ze blijven ook echt wel een tijdje zitten. De kleuren komen op de foto's hierboven ook goed over, de roze is in het echt allen iets minder fel.


Eerder had ik bij lipsticks een heel ander beeld, namelijk van die ouderwetse veel te dik opgemeerde lipsticks van m'n oma en m'n moeder. Die dan om de 5 minuten worden bij gesmeerd. Ielgh! Maar nu ben ik ben om, lipsticks zijn hip! Voor jong en oud. Of beter, vooral voor jong :)

Liefs, Lotte

10 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren! Kost ook echt helemaal niet veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die perzikkleurige is mooi! lekker subtiel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beide kleurtjes zijn heel erg leuk, niet te opvallend, misschien moet ik ook wel met zoiets beginnen, want ik ben zo geen lipstick drager :s

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Madelon, leuk dat je reactie's achter laat :).
    maar wil je geen spam bij je naam zetten. Je kunt je site intypen wanneer je een bericht achter laat. Anderen kunnen dan wel op je naam klikken en worden zo naar je site gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren ! De perzik vind ik het leukst.
    Wet 'n wild kun je wel nog in Belgie kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vooral die perzikkleur vind ik erg mooi. Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.