dinsdag 7 september 2010

Back to school outfit.

De meeste scholen zijn weer begonnen en de introductie dagen zijn al in volle gang.
Vandaag heb ik mijn nieuwe klas mogen ontmoeten en hier een hele leuke dag mee gehad. Tijdens die eerste school dagen, weet ik nooit wat ik aan moet doen! Ik doe graag iets aan wat me lekker zit en waar ik me gewoon prettig in voel. Vandaag droeg ik een jeans met een losse top en een vestje, heel simpel.
Op H&M vond ik de bovenstaande kleding stukken en die zijn zeer geschikt voor een eerste school dag. Ik draag het liefst een jeans, dit is een jeans legging. Hier over een lange top/t-shirt en een blazertje. Het zit lekker en je ziet er ook nog hip uit. Ik vond de bovenste kleding stukken zo leuk, dat ik ze besteld heb!



Deze foto vond ik op de H&M webshop, ziet dat er niet leuk uit?
Ik heb precies dezelfde top en blazer besteld. Ik heb er een andere jeans legging bij besteld, deze vind je op de bovenste foto. Deze jeans legging heb ik al in een andere kleur en hij zit echt fijn! Ik vind dit soort jeans heel handig in combinatie met lange shirts/tuniekjes.
In zo'n outfit als deze voel ik mij lekker mezelf, precies goed voor je eerste schooldagen.

Wat is jullie favoriete 'back to school outfit' ?

Liefs, Lotte

10 opmerkingen:

  1. ik ben fan:) had zelf ook al zoiets in gedachten:) maar het hangt er ng altijd van af welk weer het gaat zijn:) zie dat er plots een hittegolf ng losbreekt:p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is dat wel een lange top? Bij dat model ziet het er uit als een gewoon shirtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Anoniem, ja het is een wat langer t-shirt. dus ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit lotte ! Nog bekende in je klas ?

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Allunga, nee geen bekenden, maar dat vind ik juist wel leuk :D leer ik weer nieuwe mensen kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op mijn eerste schooldag(was alweer 2 weekjes geleden ;D) Had ik een spijkerbroek vaan LTB en een rood-wit gestreept pof mouwtjes shirtje. Ik hou van pofmouwtjes!! <33

    Leuke outfit, alleen staan blazers mij niet, het staat me gewoon niet, ik word er super netjes van en streng!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh wouw. Die blazer is echt gaaf. ZOu het misschien zelf niet zo snel boven dat shirt aandoen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit, ik heb er spijt van dat ik het shirtje niet kocht toen het in de winkel hing. (Oh ja, in Belgiƫ zat er geen chanel bij, maar ik kocht glamour toch...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke outfit! lekker simpel maar toch leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.