maandag 13 september 2010

Beauty fails: te veel bronzer

Beauty fails, ik kom ze zo vaak tegen. Op straat, op school, op tv of in een tijdschrift. Meiden die hun make-up op een verkeerde of vreemde manier aanbrengen, waardoor het een grote FAIL wordt. Het leek mij leuk om af en toe wat beauty fails met jullie te delen.

Voel je niet aangevallen, maar zie het als iets positiefs of als een grap. Want ik zeg niet dat bronzer lelijk is, maar dat het soms niet mooi wordt aangebracht.
De bovenste foto is natuurlijk één grote grap, maar hierbij ga ik uit van het ergste geval ;) haha

Veel plezier met het bekijken van dit filmpje, hier vertel ik over de beauty fail: te veel bronzer.

Vinden jullie dat ik vaker artikeltjes moet schrijven over beauty fails? Laat het me weten! Ik heb namelijk genoeg inspiratie :)

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. Leuke categorie!
    Er zijn inderdaad een heleboel meisjes die gewoon TE veel bronzer ophebben zonder dat ze het weten (dat hoop ik toch voor hun :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het zou leuk zijn nog meer van die beauty fail artikels, grappige foto trouwens :p :')

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Anoniem. ja erg he die foto? Ik heb echt dood gelachen. Met zo'n dikke laag bronzer kon ik ook niet gewoon op de foto :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!
    Te veel bronzer is net zo'n grote fail als te donkere foundation (of niet goed uitgesmeerde foundation) :')

    Jammer genoeg merk ik dat meiden zulke fails zulke dingen niet 'leren' door beautyblogs te bezoeken maar waarschijnlijk niet van het bestaan beautyblogs weten en gewoon zelf een dotje doen thuis..

    Zo stond ik laatst naast een meisje en haar moeder in de kruidvat en dat meisje (ik denk dat ze een jaar of 17 a 18 was) wou dat smokeyeyes ding van Max Factor hebben :') Dat gaat ze dan waarschijnlijk 2 keer gebruiken, komt er achter dat t prut zooi is en kan dan 16 euro weggooien. En als ze eerst reviews had gelezen over dat ding dan had ze die 16 euro ergens anders aan kunnen besteden :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha dit is echt leuk en handig! vaker doen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Natascha, helemaal met je eens. Als elk meisje nou eerst eens onderzoek deed naar een product, zouden meiden veel geld uit besparen. Hopelijk voor meiden die deze fails wel ondergaan, komen ze ooit eens op een beautyblog terecht en leren ze hoe het moet.. Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je kan misschien ook een foto/videobeeld laten zien met hoe het wel moet?
    dan zie je duidelijk dat het een groot verschil is?

    het is maar een idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Anoniem, ja dat is idd ook een idee, zal ik de volgende x rekening mee houden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ook een keer te veel bronzer op gehad, en niemand die er dan wat van zegt heah?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een leuke categorie!
    & je hebt echt een schattige lach ! ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.