vrijdag 10 september 2010

Birthday wishlist

Over een paar weekjes ben ik alweer jarig (12 oktober). Ik mag dan alweer 21 jaar worden, pfoeh wat oud zeg! haha
Elk jaar vragen m'n ouders, m'n vriendje of wie dan ook wat ik wil hebben voor mijn verjaardag. En elk jaar moet ik ze weer teleurstellen, want ik weet nooit wat ik wil hebben.
Dit jaar heb ik mij beter voorbereid, want ik heb al vast een verlanglijstje voor ze gemaakt. Moeten ze gewoon even op mijn blog komen gluren!
Ik verwacht heus niet dat ik alles van mijn verlanglijst krijg, maar er staan ten minste wel wat dingetjes op die ik erg graag wil hebben. Van duur naar wat goedkoper.

1. Chanel nagellak Paradoxal
2. 88 shimmer palette, 88 warm palette, Metal mania palette
3. Lekker haarmasker van The body shop
4. Catrice lakjes in de kleuren: Blue's brother, I sea you, Clay-ton my hero
5. Zwarte tas van Invito (krokodillen/lak print)
6. Een leuk klein armbandje met bedeltjes

En nu maar hopen dat ze mijn wishlist zullen zien!

Liefs, Lotte

8 opmerkingen:

  1. die tas is supermooi! kan je misschien eens een foto van je laptoptas posten dan? ben er benieuwd naar !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw die chanel nagellak is mooi! Ik hoop dat je alles krijgt wat op je verlanglijstje staat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @anoniem, als je wilt weten hoe mijn laptop tas er uit ziet, moet even naar dit artikeltje gaan >> http://goo.gl/b/4ZCB

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wil ik ook allemaal hebben ^^
    Vooral die palette, en die donkerblauwe nagellak van de Catrice lijkt me ook fijn^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hehe, leuke wishlist, hoop dat je een paar dingen van die lijst krijgt voor je verjaardag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. paradoxal moet je echt vragen/krijgen/ofanderskopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die invito tas zie ik vaak in de winkel, ik vind 'm zo mooi!
    Leuke wishlist trouwens, tenminste nog een beetje betaalbaar voor vrienden enzo.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.