maandag 20 september 2010

Catrice mineral blush.

Ik ben gek op blushes, ze geven je appelwangetjes een gezond kleurtje en het maakt je look gewoon helemaal af.
Catrice heeft ook een aantal blushes in haar assortiment, waaronder de mineral blushes. De minerale blushes zijn beter voor je huid, de blush bestaat voor 80% uit mineral and silk ingediënts.
Ik heb zelf de blush in de kleur: Coral sand. Dit is zacht roze/peachy blush.
Ik heb zelf weinig perzik kleurige blushes, daarom ben ik erg blij dat ik deze in mijn stash heb zitten.


De verpakking van de blush vind ik er erg mooi uit zien. Een rond doosje met een een brede zwarte rand. In het midden van het dekseltje kun je door het dekseltje heen kijken en er staat een zwarte tekst op. Hij ziet er keurig uit.
In de blush zelf zitten wat figuurtjes, maar deze verdwijnen al vrij snel.
De blush is erg vast en gaat niet snel korrelen. Dat vind ik al een groot pluspunt!

De kleur van de blush is vrij neutraal en kan goed gecombineerd worden met verschillende looks. Hij geeft een mooi, zacht, peachy kleurtje aan je wangetjes.

Sorry, let niet op mijn verschikkelijke wenkbrauwen. Ik ga er NU direct wat aan doen.

Conclusie: Een mooie blush, van zeer goede kwaliteit. De kleur is erg mooi, neutraal. Hij korrelt niet snel en blijft goed zitten.

Ik ben zeer tevreden met de blush en ik gebruik hem dan ook regelmatig.
De blush kost zo'n 4 euro en kun je o.a. kopen bij de Kruidvat.
Hebben jullie ook al een perzik kleurige blush in jullie bezit. Zo ja, welke?

Liefs, Lotte

7 opmerkingen:

  1. Ik vind deze blush echt helemaal niets. Ik krijg er amper kleur vanaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,
    die heb ik ook!
    Ik heb hem alleen wat minder peachy,maar ik moet zeggen.. op die foto vind ik hem wel erg mooi zeg:O
    Niet te fel ofzo,nee net goed!:)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb de kleur Light Burgundy van deze blushes, ben er erg tevreden over! :)
    komt niet heel veel kleur van af, maar ik heb toch liever dat ik de kleur opbouw dan dat ik in 1x teveel heb, en vaak wil ik ook niet al te veel blush op (naar school bijv)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nog geen perzikkleurige, het staat me niet zo denk ik maar voor zo weinig geld zou ik deze toch wel eens willen proberen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb dezelfde kleur, vind hem heel erg mooi. neem hem vaak bij een naturele look.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie Blush!
    ik wil ook nog een minerale, toch maar even bij kruidvat kijken dan.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.