woensdag 15 september 2010

Chocolade bruine lokken.

In het voorjaar heb ik altijd zin om mijn haren wat lichter te verven, door wat highlights in mijn haar te laten verven. In het najaar heb ik juist altijd zin om het weer wat donkerder te verven.
Bij het weer van de laatste dagen (weken?) kreeg ik toch echt een najaars gevoel. Tijd om mijn licht bruine lokjes een paar tinten donkerder te verven!
Mijn haar was van de zomer weer aardig licht geworden, geen mooie kleur. Ik ben zelf gek op donker bruin haar, daarom verfde ik het in een chocolade bruine kleur.
Mijn eigen haarkleur zit een beetje tussen deze kleur en mijn vorige haarkleur in. Deze chocolade kleurige lokken, vind ik mezelf best goed staan. Het is een mooie warme kleur bruin en ik ben best tevreden. Op de foto komt de kleur niet helemaal goed over, want in het echt is het nog iets lichter en warmer.
Na een paar keer wassen, wordt het sowieso nog wat lichter.


voor en na
De belichting is op de foto's is wat verschillend, op de rechter foto lijk ik namelijk veel bleker.


Ik heb m'n haren geverfd met de Coloriste 10 minutes color van Schwarzkopf. Ik kocht hem voor 12 euro bij onze drogist. Ik kocht de kleur Chocolade bruin. Ik hou van warme bruintint en dit is er zo'n één. Het voordeel van deze haarverf is, dat hij maar 10 minuutjes in je haren hoeft te zitten. Dit vind ik echt top, want ik vind het altijd een verschrikkelijk gevoel al die verf in je haar. Ook de kleur vind ik een pluspunt, de kleur is namelijk erg goed zichtbaar en precies zoals op het plaatje wordt weergegeven. Ik ben heel blij met deze mooie bruine kleur.

Close up van mijn bruine haren. De kleur is heel intens en heeft een mooie warme gloed.


Verven jullie ook wel eens je haar? En wat vinden jullie van mijn bruine lokken?

Liefs, Lotte

10 opmerkingen:

  1. staat je goed die donkere kleur, alleen die kleur wat je eerst had was ook niet verkeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is donker:) Persoonlijk vind ik lichter je mooier staan:) Ik kleur zelf nooit mijn haar:) Ben tevreden met men haarkleur:) (licht bruin)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook erg donker, maar het staat je goed!
    Hoe lang is jouw haar en had je echt één pakje verf nodig? Ik wil namelijk ook weer gaan verven...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik verf mijn haar lichter, bij de kapper.
    Ik denk wel dat de kleur je goed staat als hij in het echt iets lichter en warmer is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het staat je goed!
    Denk alleen dat de foto te donker is dus je ziet wel dat je haar donker is maar ik denk als je de foto in dag licht zou maken dat we het nog beter zouden zien. Maar je kan het heel goed hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat je goed, donker!
    De kleur is denk ik mooier als je je haren een paar keer hebt gewassen.
    Blond stond je trouwens ook wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hmm dit doet me er over na denken of ik mijn haar bruin zal verven :p

    staat je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Sannewierda, mijn haar is iets langer dan mijn schouders en dit pakje was precies genoeg voor mijn haar, maar ik heb niet heel dik haar ofzo.

    Bedankt voor de complimenten allemaal. Ik ben zelf heel blij met de kleur en hij wordt zeker nog wat lichter! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi! ik heb het in alle kleuren van de regenboog gehad, maar nu ben ik heel simpel en saai! laatste keer dat ik het verfde was zelfs in december ook chocolade bruin! Erg mooi! Nu dus zelfs bijna mijn eigen peperenzout kleur terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik verf sinds een jaar ook mijn haar. Ik heb zelf donkerblond en verf het nu altijd middenbruin. Jammer dat het bij je kruin altijd zo snel uitgroeit, ik moet ook weer eens aan een verfbeurt geloven...

    Ik vind bruin haar sowieso erg mooi bij de meeste dames!

    liefs Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.