dinsdag 28 september 2010

De kleur van dit najaar: Camel


Camel is een kleur dat je dit najaar/ deze winter, veel zult zien. Camel is een warme, bruine kleur. Ik vind het zelf een prachtige kleur!
Binnenkort ga ik Ugg's kopen in een camel kleurtje, met witte schapenvacht aan de binnenzijde. Deze kleur vind ik persoonlijk het mooiste.
Ik heb best veel kledingstukken en accessoires in de kleur camel. Zo heb ik bijvoorbeeld een leren riem, een tas van Invito, leren laarzen en een leren jas. Allemaal in een camel kleurtje. Ik vind het een hele mooie kleur, dat zeker goed bij mij past.
Het armbandje dat hier boven te zien is, vraag ik trouwens voor mijn verjaardag! Deze staat vast en zeker erg leuk in combinatie met mijn aanstaande Ugg's.

Wat vinden jullie van de kleur camel. Hebben jullie veel kleding of accessoires in deze warme kleur?

Liefs, Lotte

6 opmerkingen:

  1. Zelf ben ik niet zo van de bruintinten, dus dit is ook niet echt een kleurtje voor mij. Maar ik vind het zeker wel mooi bij andere mensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He die armband vind ik wel mooi! Van waar is die?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waaauw, van welk merk zijn die trui, schoenen en vooral die TAS? die moet ik echt hebben! suuuper leuk, ik hou van camel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Anoniem, die zijn allemaal van de H&M :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die tas is onwijs leuk!
    Ik heb zelf 'camel' laarzen maar ik weet nooit waarbij ik ze moet dragen.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.