vrijdag 3 september 2010

Denim days bij H&M

Bij de H&M loopt op dit moment een leuke actie, je krijgt namelijk 10 euro korting op alle jeans. Ik ben dol op korting, ik ben dol op jeans en ik ben dol op de H&M. Ik word dus echt heel blij van deze korting.
Een goede jeans moet in elke kledingkast wel te vinden zijn, jeans zijn makkelijk te combineren en ze zitten lekker comfy.

Ik draag zelf ook vaak een jeans en ik kan er niet genoeg hebben. Ik hou van basic jeans, simpel en skinny. Ik ben vrij kort en daarom staan skinny jeans mij altijd het mooist. Ze maken me langer en je kunt je leuk een lang shirt of tuniekje over dragen. Ook vind ik het leuk om een stel stoere laarzen bij een mooie jeans te dragen.
De actie van de H&M is een mooie kans om een mooie basic jeans aan te schaffen. De prijsjes van de H&M zijn normaal al heel fijn, maar nu nog fijner dus! De actie duurt maar tot 15 september, dus als je opzoek bent naar een jeans, wees er dan snel bij!

Dit zijn mijn favorieten.
Ben je meer opzoek naar een ander model, geen probleem. H&M heeft veel verschillende soorten jeans, zoals: Bootcut, skinny, ragular en boyfriend.
De jeans van H&M zijn meestal vrij simpel, zonder te veel poes pas.
Ik zelf hou daar eigenlijk wel van, een jeans moet van mij lekker zitten en verder weinig bijzonderheden hebben. Ik hou van een donkere jeans in de winter en van een mooie gebleekte jeans in de zomer.
Opzich heb ik al aardig wat jeans in de kast liggen, maar misschien moet ik deze actie toch niet aan me voorbij laten gaan...

Liefs, Lotte

5 opmerkingen:

  1. ola ik kan wel een nieuwe jeans gebruiken!
    1 vinden zal een moeilijkere opgave zijn:)
    maar ik zal eens kijken:)
    Bedankt voor de tip!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had ook een nieuwe spijkerbroek nodig. Ik heb er snel 2 bestelt:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk zulke korting!
    Ik hou van jeans!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, ik ga zeker eens kijken dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag het in de mail en ik ga volgende week even langs H&M. het geld ook in de winkel denk ik? Want ik was toevallig net op zoek naar een nieuwe :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.