maandag 13 september 2010

Dr. van der hoog masker - Cocos mint


Ik gebruik graag de maskertjes van Dr. van der hoog. Dit keer probeerde ik het Cocos mint masker.
Ik was toe aan een opkikkertje en daarom koos ik voor dit masker. Het masker reinigt je huid en hij verfrist je huid.

Dr-vanderhoog.nl over het Cocos mint masker:

"Een masker met vochtregulerende en verfrissende eigenschappen op basis van tropische kokosolie en kokosmelk en met pepermunt extract. Een pure verwenning van de huid.

Naast de kokosolie en kokosmelk bevat het masker pepermuntextract vanwege haar stimulerende en verfrissende eigenschappen. Ook bevat het masker kaolien, een witte porseleinaarde, die zicht hecht aan het oppervlak van de huid. Bij het afnemen van het masker met water worden onzuiverheden meegenomen, zodat de huid diep gereinigd wordt. Tenslotte is het masker verrijkt met de vitaminen E en B5 (panthenol)."


Het is een lekker dik masker met groene stipjes. Deze stipjes zijn stukjes mint.
De geur van dit masker is ook lekker fris en ik ruik de cocos! Ik ben gek op cocos, dus ik vind dit geurtje heerlijk.

Ik bracht het masker aan op mijn gezicht. Ik bracht het lekker dik aan en liet wat ruimte vrij bij mijn ogen en mond. Dit liet ik een kwartiertje intrekken.
Van af het moment dat het masker op mijn gezicht zat, voelde hij heerlijk fris aan! Als of ik met een nat gezicht door de wind fiets, haha. Oke, dat klinkt een beetje raar. Het voelde in ieder geval heel lekker fris aan, tot aan het moment dat ik het er afspoelde.
Ik spoelde mijn gezicht af met lauw/warm water en mijn gezicht voelde nog steeds lekker fris. Hmm..

Het masker op mijn gezicht. Zie je de groene mint stukjes?

Ik bracht tot slot nog even een dagcrème aan.
Het masker reinigt mijn huid erg goed en mijn huid voelt heerlijk zacht en fris aan.
Dit is een zeer geschikt masker als opkikkertje! Dus voel je je niet zo fit, neem dan dit lekkere maskertje met cocos en mint.

Liefs, Lotte

2 opmerkingen:

  1. Hier was ik al benieuwd naar, maar voor mezelf zou ik een ander maskertje nemen, heb de laatste tijd wat last van puistjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit! Die ga ik misschien ook eens kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.