woensdag 1 september 2010

Elf all over color stick.


Bij mijn Elf bestelling die ik laatst aan jullie liet zien, zat ook deze all over color stick. Deze stick belooft dat hij geschikt is voor je ogen, als blush en als lipstick. Dit wilde ik natuurlijk uit testen. Dus hierbij mijn review!
Ik heb de stick in de kleur Pink lemonade. Een donker/oud roze kleur. Bijna alle producten van Elf kosten maar 1 euro en kun je bestellen via de webshop van Elf. (klik hier)
Benieuwd naar mijn oordeel?


All over color stick op mijn ogen.
Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van crème oogschaduws, ze gaan snel in je lijntjes zitten en het zit gewoon niet lekker. Jammer genoeg was dat ook bij deze stick het geval, hij voelt vet aan en ik vind hem niet mooi op mijn ogen staan. Ook vind ik de kleur niet echt geschikt voor mijn ogen. Dus voor de all over color stick op mijn ogen, zeg ik nee.

All over color stick als blush.
Ik heb al meerdere crème blushes en hier ben ik al erg tevreden over. Crème blushes blijven erg goed zitten en trekken als het ware in de huid, dit geeft een mooi en natuurlijk effect. Ik heb de all over color stick op mijn wangen gedipt en geblend met een blush kwast. En ik zeg, ja!
Deze stick is zeer goed bruikbaar als blush, de kleur is heel mooi natuurlijk en de crème heeft een goede substantie. Er zitten kleine subtiele shimmertjes in de blush verwerkt. Hij is niet te romig, maar wel makkelijk aan te brengen. Ik moet zeggen dat ik de stick al erg vaak als blush heb gebruikt, helemaal top dus!


All over color stick als lipstick.
En dan tot slot de all over color stick op mijn lippen.
Ik bracht de stick aan op mijn lippen, de stick was voor mijn gevoel iets te hard om lekker mee te smeren. Wel kwam er veel kleur van de stick af. Eenmaal op mijn lippen voelde de lipstick ook niet lekker zacht of romig aan. Ik kreeg zelfs het gevoel dat hij mijn lippen aan het uitdrogen was. Toen de lipstick van mijn lippen af was, had ik inderdaad drogere lippen en losse velletjes. De kleur vond ik ook wat goedkoop ogen op mijn lippen, het leek een beetje op kinder make-up. Oke, niet geschikt als lipstick dus.


Mijn conclusie is duidelijk. De stick is goed te gebruiken als blush. Hij geeft een mooie natuurlijke kleur aan mijn appelwangetjes en hij brengt fijn aan. Als oogschaduw zal ik hem nooit gebruiken, hij gaat in de lijntjes zitten en de kleur vind ik hiervoor niet mooi. Op m'n lippen lijkt de stick erg goedkoop en hij droogt mijn lippen totaal uit.

Gebruik de Elf all over color stick als blush, want hier is hij echt perfect voor. Maar daar blijft het ook bij. Ik zou het zelf geen all over stick noemen, maar gewoon een blush stick.

Liefs, Lotte.

10 opmerkingen:

  1. leuke review :) ik heb best veel van ELF! maar ik kijk altijd eerst op makeupalley voor ik wat bestel :p zo haal je er echt de pareltjes uit... misschien een tip voor als je nog eens een bestelling overweegt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lotte!

    Jammer dat hij tegenvalt. Als je zoiets haalt hoop je toch dat hij voor alles, waarvoor je hem zou willen gebruiken ook daadwerkelijk zou werken!

    Ik heb nog een tip voor je. (Even heel wat anders dan blush, lip en oog hihi) Bij de action verkopen ze Maxnails nagelak. En het klinkt (en IS) heel goedkoop, maar de nagellak is in mijn ogen van best goeie kwaliteit. En voor 50 cent ps is dat een leuke aankoop !

    Gr, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Janneke, bedankt voor de tip. Misschien ga ik ze binnen kort wel even testen voor de site :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is inderdaad prachtig als blush!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Even voor de duidelijkheid. Ik vind het leuk om reactie's te krijgen, maar je mag hier niet spammen. Het is hier geen reclame bureau ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb hetzelfde gevoel als ik hem gebruik als lipstick. Niet mooi! Als blush gebruik ik hem eerder als basis. Maar nu ligt hij al een tijdje in een lade omdat ik verliefd ben op mijn MAC creme blush!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hm wel mooie kleur maar toch niks voor mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kleur voor blush en hij kost niet veel dus waarom niet é:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede review!
    Ik vind het een leuk kleurtje,
    en is lekker goedkoop :D!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.