dinsdag 14 september 2010

Essence Denim wanted nail polish.


De nieuwe Denim wanted collectie van Essence ligt nog maar net in de winkel, maar is nu al zeer populair. De gelliners vliegen de winkel uit en ook de lakjes mogen niet in je stash ontbreken.
Ik kocht vier lakjes uit de Denim wanted collectie, omdat ik hier het meest nieuwsgierig naar was. Ik kocht vier kleuren, namelijk: High waist pink, Fivepocket grey, My boyfriend's jeans, I love my jeans.
De namen staan in dezelfde volgorde als op de foto hier boven. Ik vind de namen ontzettend leuk bedacht, ze passen goed bij deze collectie. Een keer wat anders, dan die standaard nummertjes.

Zoals je ziet vier totaal verschillende kleurtjes en natuurlijk ga ik ze even aan jullie laten zien.



Ik begin met High waist pink. High waist pink is een knal roze kleurtje, hij neigt een beetje naar het koraal. Een mooi creamy kleurtje dat in twee laagjes dekkend is. Ik vind hem heel mooi en fris op mijn nagels staan. Een mooi roze kleurtje dat ik zeker vaak zal dragen!
De lakjes van Essence hebben niet zo'n heel breed kwastje, maar hij brengt toch wel fijn aan. De lak is niet te dun of te dik. Hij blijft in combinatie met een base en topcoat zeker een aantal dagen zitten.



Fivepocket grey, is een licht grijze lak. Hij is echt helemaal egaal, zonder shimmertjes of glitters. Ik hou van creamy lakjes en ik had nog helemaal geen grijze. Dus ik ben zeker heel blij met dit grijze lakje. Grijs is een kleur dat ik vaak draag in kleding, dus ik kan dit lakje erg goed gebruiken. In één laagje was dit lakje al helemaal dekkend.



My boyfriend's jeans, is een donker blauwe kleur. Een beetje en jeans kleurtje. Leuke naam voor een lakje trouwens!
Ook dit is weer een cream lakje, in een mooie donker blauwe kleur. Ik vind blauwe lakjes erg mooi, maar ik heb er niet veel van. Ik ben dus blij dat ik nu een donker blauw lakje in mijn stash kan vinden. Hij staat erg mooi in combinatie met een stoere jeans bijvoorbeeld. Ik kreeg dit lakje in twee laagjes op en top dekkend.



En dan tot slot, I love my jeans. Een prachtig zwart lakje met hele kleine glittertjes/shimmertjes. Hij is echt zo mooi! De shimmer in het lakje maakt het lakje niet zo standaard zwart, maar geeft juist een speciaal effect. Ik vind hem heel stoer en in één laagje was hij al super dekkend. Voor een zwart lakje vind ik dat echt heel goed. Ik ben normaal gesproken niet echt van het zwart, maar deze is wel super gaaf.

Mijn conclusie: De lakjes lakken erg fijn. De grijze en zwarte zijn al in één laagje dekkend, de roze en blauwe in twee laagjes. Ze blijven erg goed zitten en de kleuren zijn ook erg mooi.
Ik ben zeer tevreden met deze lakjes, mijn favorieten zijn: My boyfriend's jeans en Fivepocket grey.
Deze Essence lakjes kosten €1,79 en zijn te koop bij de Kruidvat.

Hebben jullie ook lakjes uit de Denim wanted collectie van Essence?

Liefs, Lotte

8 opmerkingen:

  1. Ik had gister bijna de roze/peachy gekocht maar ik twijfelde enorm!
    En gelukkig heb ik hem niet gehaald want vind de kleur minder.

    De andere 3 kleuren zijn echt WAUWWW!!!

    P.s.

    Wat lak je je nagels mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kleurtjes!! Zeker de grijze! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw die grijze en roze zijn heel mooi :-) Heb zaterdag de gelliner gekocht van deze collectie :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Vooral die blauwe vind ik leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het zijn erg leuke kleurtjes! ik wil die donkerblauwe!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik was verliefd op de grijze en heb die dan ook gekocht. Jammergenoeg smeerde hij bij mij heel slecht. Ik vind dat alle kleuren jou goed staan, vooral de zwarte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw! ik ga zeker een paar van die lakjes halen :D
    mooie foto's ook trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.