zaterdag 25 september 2010

Essence nagellakjes.


Vandaag wil ik jullie mijn nieuwe lakjes van Essence laten zien. Ik liet ze jullie al zien in mijn shoplog van gister. Ik kocht twee lakjes in de kleur: Choose me! (links) en Absolutely stylish (rechts). Het zijn allebei nieuwe lakjes van Essence. Van het linker lakje (choose me!) had ik al een aantal swatches gezien op blogs, maar ik wilde hem toch graag zelf testen.
De lakjes kosten 1,29 per stuk, geen geld vind ik zelf!



Ik begin met de kleur: Choose me! Dit is een onwijs mooi lakje met allemaal groene en blauwe glittertjes. Hij knalt echt van mijn nagels, echt super gaaf. Hij dekt ook erg goed, in laagje was hij al aardig dekkend. Ik heb hem zelf in twee laagjes gelakt. Dit vind ik echt een heel mooi en uniek kleurtje. Op de foto lijkt hij meer blauw, maar in het echt is hij net wat meer groen. Maar de glitters zijn echt behoorlijk aanwezig. Ik ben er gek op!


En dan de kleur: Absolutely stylish. Dit kleurtje was echt een ramp om goed op de foto te krijgen. De kleur is namelijk chocolade bruin met een paar groene/blauwe glittertjes er door. De glittertjes zijn bijna niet te zien op de foto, maar ze zaten er toch. De bruine chocolade kleur is echt heel erg mooi. De lak dekt ook prima. Ook dit is weer een vrij uniek kleurtje, dit komt o.a. door de glittertjes die er door heen zitten.
Ik ben meer fan van het lakje: Choose me, maar dit is ook geen verkeerd lakje. De glittertjes zijn in deze lak wat minder aanwezig, dat vind ik eigenlijk wel jammer. Verder is het mooie kleur en is de lak van goede kwaliteit.

Dit waren mijn nieuwe lakjes van Essence. Twee hele mooie en unieke kleurtjes. De lakjes zijn van prima kwaliteit, zeker in vergelijking met de prijs.

Wat vinden jullie trouwens van mijn zielige nageltjes? :( Ik moest ze kort knippen, omdat 5 van de 10 nagels waren afgescheurd en dat kan natuurlijk niet. Dus vandaar de korte, zielige nageltjes.

Liefs, Lotte

6 opmerkingen:

  1. Vind de bovenste erg mooi, maar zitten er nu bubbeltjes op je pink daar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tweede vind ik mooier, omdat ik geen fan van blauwe nagels ben. Maar die tweede is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @aquilance, nee dat zijn geen bubbeltjes hoor ;) lijkt misschien door het licht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allebei erg mooi! Choose me heb ik ook op sinds gisteren ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke lakjes, en geen geld, die ga ik snel kopen :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.