donderdag 9 september 2010

Essence quattro eyeshadow + ooglook.


Normaal gesproken ben ik niet zo enthousiast over de oogschaduws van Essence. Toen ik laatst de Kruidvat binnen liep, zag ik dat ze een aantal nieuwe producten hadden. Waar onder deze quattro eyeshadow in de kleur Oh-so-cute 04. Ik vond hem er wel leuk uit zien en nam hem mee om uit te testen.
Thuis begon ik de oogschaduw natuurlijk gelijk te swatchen en ik stond versteld. Want er kwam aardig wat pigment van af en de kleuren zijn erg mooi. Prachtig!


Ik vind de kleuren van dit palletje erg mooi. Er zit een lichte highlighter in, een oud roze kleurtje, een lila/blauw kleurtje en een donker blauwe kleur. In alle kleuren zit een kleine shimmer.

Oke, nu is het tijd voor de swatches..


Tadá! Zijn de kleuren niet geweldig mooi? Ik ben vooral weg van de lila en donker blauwe kleur. Dit had ik absoluut niet verwacht van een Essence palletje.
Het enige nadeel aan deze oogschaduw is, dat er wat losse oogschaduw van af komt. Hij is dus niet heel vast. Maar voor zo veel pigment, vind ik dat niet zo heel erg.
De highlighter vind ik eigenlijk iets te wit, maar er komt wel veel kleur van af.

Omdat ik jullie nog meer wil overtuigen van dit leuke palletje, heb ik er een ooglook mee gemaakt.
Ik heb alle kleurtjes gebruikt, maar ik denk dat ik hem mooier zou vinden als ik de roze had weggelaten. Maar dat is mijn smaak.



De kleuren komen het beste over, wanneer je er een oogschaduwbasis onder gebruikt. Ik vind het erg mooie kleuren en je kan er leuke combinaties mee maken. Het palletje kost rond de vier euro, wat natuurlijk erg budget proof is.

Liefs, Lotte

9 opmerkingen:

  1. Mooi <33

    Ik heb ook een baked oogschaduw van essence, en die is ook super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te weten. :) Ik ga volgende week eens naar het kruidvat:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw je hebt echt hele mooie wimpers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Alleen die kleurtjes van Essence vervagen altijd zo snel :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad, zonder roze was het misschien mooier geweest. Maar wel erg veel pigment inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowu. Die is mooier dan ik dacht! Je oog ziet er echt mooi uit zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is inderdaad errug mooi!
    Ze vervagen snel dat is jammer. Maar ik vind de blauw echt mooi bij je staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie ooglook, en ik vind het juist met dat roze wel leuk! Het heeft wel iets.

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.