dinsdag 28 september 2010

Eyeliner van The body shop.


Vandaag test ik voor jullie de liquide eyeliner van The body shop.
De verpakking van de eyeliner heeft een chique uitstraling, dit komt door de puntige dop (hier zit een spiegel in verwerkt).Het is verder een heel klein flesje.

Wat ik zo bijzonder en mooi aan deze eyeliner vind, is dat het een matte eyeliner is. In de meeste eyeliners zit een zwarte glans verwerkt, die ook nog te zien is op je oog. Maar wanneer deze eyeliner van The body shop is op gedroogd, is hij helemaal mat. Ik vind dit persoonlijk erg mooi, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.




Wanneer ik het dopje van het flesje draai, zie je aan het uiteinde een heel mooi puntje. Met dit puntje kun je de eyeliner heel gemakkelijk aan brengen.
Ik vind dit makkelijker werken dan een gewoon kwastje, je kunt met dit puntje preciezer te werk gaan.
Wanneer je de eyeliner hebt aan gebracht, moet je even wachten tot dat het is opgedroogd. Want wanneer hij helemaal droog is, zie je het matte effect direct verschijnen.

Op deze foto kun je het matte effect van de eyeliner goed zien.



Op deze foto draag ik de eyeliner boven mijn wimpers. Mijn excuses voor de mascara, die zit er niet zo mooi op.
Natuurlijk staat de eyeliner het mooist, wanneer je er er een mooie ooglook bij hebt gemaakt. Binnenkort zal ik een ooglook aan jullie laten zien, waarbij ik de eyeliner van The body shop gebruik.

De eyeliner kost 10 euro en kun je dus kopen bij The body shop.

Liefs, Lotte

4 opmerkingen:

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.