zondag 26 september 2010

Filmpje: Mijn beauty stash



In dit filmpje wil ik graag mijn beauty stash met jullie delen. Dus ben je nieuwsgierig naar mijn stash, neem dan zeker even een kijkje!

Mijn stash is niet mega groot ofzo, maar ik ben wel heel blij met de stash die ik nu heb. Natuurlijk staan er zeker wat producten op mijn wishlist (denk aan MAC, Make-up store, benefit enz.) Maar deze producten zullen er vanzelf een keertje bij komen. Over een paar maanden zal ik weer een stash filmpje opnemen, om te zien of mijn stash veel veranderd is.
Veel kijk plezier!

Liefs, Lotte

6 opmerkingen:

  1. super leuk filmpje en leuke stash! Je hebt echt allemaal leuke spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waar zijn je nagellakjes eigenlijk? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Lara, haha die ga ik een keer apart filmen, want anders werd mijn filmpje veel te lang ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leukk !!
    je zal een die oogschaduwbasis van de hema door moeten snijden en overpotten, er zit waarschijnlijk nog veel in ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt echt een leuke stem! je stash ook. =] maar wat lijken me die bakjes onhandig zeg...

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.