dinsdag 7 september 2010

Girly ooglook.

Ik had zin in een girly ooglook en deze ooglook bevat roze en paarse oogschaduw. Echte meisje-meisje kleuren, die zorgen voor een 'lieve' oogopslag.

Stiekem hou ik best wel van echte meisjes dingen. Ik ben gek op roze, hou van beauty, fashion, romantische dingetjes en ga zo maar door.. Daarom ben ik ook best tevreden met deze girly look, lekker roze!
Natuurlijk kun je de kleuren zelf ook veranderen in wat ´stoerdere´ kleuren, maar ga jij ook voor de girly look. Lees dan snel verder.


Voor deze ooglook heb ik de Morbid minderals samples gebruikt.
Namelijk de kleuren: Psychopatic cotton candy, een zacht roze kleur met kleine shimmertjes. Fresh Bruise, is een vrij donker paarse kleur met dezelfde soort shimmertjes als in de roze. Erg mooie kleuren!
In mijn binnenste ooghoeken bracht ik wat highlighter aan, net als onder mijn wenkbrauwen. Over mijn ooglid bracht ik de Psychopatic cotton candy aan en in mijn arcadeboog de Fresh bruise. Door de Fresh bruise aan te brengen, lijkt er diepte te ontstaan.
Deze kleurtjes bracht ik ook een beetje onder mijn ogen aan. Ik heb de kleuren goed met elkaar geblend, zodat de kleuren goed in elkaar overlopen. Beide kleuren zijn erg goed gepigmenteerd en blijven erg goed zitten.
Ik bracht nog een zwart lijntje boven mijn wimpers aan en klaar is madam.
Resultaat: op en top girly!

Ik draag hier trouwens de mini mascara van Chanel, die bij de Glamour zat. Wat een geweldige mascara is dat toch, straks kan ik niet meer zonder. haha

Full face

Producten die ik gebruikt heb voor deze look:
Lancome Miracle teint foundation
Chanel mini mascara Inimitable intense
Elf, color stick als blush
The body shop eyeliner
J&J bronzer van de Hema
Morbid minerals samples in de kleuren:
Fresh bruise en Psychopatix cotton candy
Highlighter uit palletje van Bright marble eyeschadow
Op mijn lippen: Sleek tinted lip conditioner
Wenkbrauwpotlood van de Hema

Wat vinden jullie van deze girly ooglook? I love it!

Liefs, Lotte

7 opmerkingen:

  1. Mooi!!(L) Ga ik morgen ofzo namaken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er lief uit! Echt meisjesachtig haha!

    Keep up the good work! Je doet het erg goed met je site, leuke updates en elke dag wel 1 of 2 nieuwe artikelen! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er lief uit :) Ik ben gek op roze oogschaduw! Alleen ik maak vaak iets stoerdere looks, wat je ook al noemde. Maar af en toe is zo'n lieve zoete make-up ook heel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, mooi! Je haar en lippen zijn ook echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.