zondag 5 september 2010

Gratis CHANEL mascara bij de Glamour!


Hebben jullie de nieuwe Glamour al in huis? Nee, ren morgen dan direct naar de winkel. Je krijgt er namelijk een mini Chanel mascara bij. En voor het extra dikke blad en de mascara betaal je maar €3,95.
Ik was natuurlijk erg benieuwd, want ik heb nog nooit een mascara van Chanel mogen uitproberen. Het is dan misschien een ieniemini verpakking, maar ik heb hem wel :)

Het is een mini versie van de Inimitable intense mascara van Chanel.
Het mini flesje ziet er mooi en strak uit. Als je de dop van het flesje haalt zie je een soort van kartel randje die precies op het flesje past. Geen draai flesje dus. Het kwastje van de mascara is echt groot vergeleken met het flesje. Het kwastje van de mascara is een siliconenborsteltje. Verder is het kwastje gewoon recht en niet heel bijzonder.


Natuurlijk laat ik jullie ook even zien, hoe de mascara er op mijn ogen uit ziet.
Ik haalde het kwastje uit het flesje en ging met het kwastje over mijn wimpers... en klaar was ik! Ik bracht één laagje aan en dit gaf al zo veel effect dat ik echt niet meer nodig had. Wow, dit had ik nog nooit mee gemaakt met een mascara. In één laagje waren mijn wimpers echt een stuk langer, ze hadden van mij nog wel iets voller gemogen. Maar goed, ik heb dan ook echt de kleinste en dunste wimpers die er bestaan, geloof ik.
Maar zo veel effect in één laagje, vind ik echt bijzonder goed.


Links zie je mijn oog 'naakt' en rechts met de Inimitable intense mascara van Chanel in één laagje. Voor mij is dit echt een enorm effect, want mijn enkele wimpertjes zijn zo dun en kort.
Ik ga zeker weten heel voorzichtig doen met dit flesje en misschien koop ik ooit de echte variant. Alleen moet ik hier dan wel 28 euro voor neer leggen. Maar dan heb je ook wat, de perfecte mascara! 

Liefs, Lotte

16 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een enorm effect! Wat zijn ze langer zeg! Heel gaaf.

    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die ook, die mini versie, alleen bij mij werkt het gewoon niet, al mijn wimpers plakken aan elkara en ik vind het gewoon niet mooi staan, ik hou het wel bij mijn eigen vertrouwde fijne mascara :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er goed uit, ik moet sowieso nog de glamour halen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw! Wat eens effect. Denk je dat ze deze ook bij tankstations verkopen? Ga zometeen weer terug naar Duitsland =O

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hm, in België zag ik wel een super dikke glamour maar ik er zat precies geen mascara bij... of zit die in het boekje zelf ofzo? Bij ons zat er rond geen een boekje plastic of weet ik veel en ik heb er eens in gebladerd en er was niks te zien van mascara... vreemd toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Nathalie, bij ons zat de glamour verpakt in plastic, samen met een notitieboekje van Chanel, hier zat de mascara in.

    @Laura, ik heb geen idee of ze die bij tankstations verkopen..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb hem ook, alleen nog niet gebruikt (heb me voorgenomen om maar 2 mascara;s tegelijk te gebruiken.. dus even wachten voordat deze 2 op zijn)
    Maar het ziet er super goed uit! Ben erg benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb hem ook en vind hem ook geweldig! Je hebt inderdaad maar 1 laagje nodig! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sht, niet zo luid, ik kocht de glamour nog niet en straks is ie uitverkocht ... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wel mooi maar of ik er 28 euro zou voor betalen... Ik denk het niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De normale versie van de inimatable vond ik al geweldig dus kan niet wachten deze te testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb er twee mini's van, vind hem super! na een hele dag dragen zit hij er nog perfect op!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oee ik heb 'm ook maar ga deze nog even bewaren :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.