woensdag 22 september 2010

Ik ga Ugg's kopen, helpen jullie kiezen?


Ik ben gek op Ugg's, volgens mij heb ik al wel 4 neppe exemplaren. Elk jaar denk ik er over om echte te kopen, maar te prijs hield me toch tegen. Nu ben ik er klaar mee, ik ga geen geld meer spenderen aan flut laarzen. Ik ga voor de echte Ugg's autralia..

Maar nu komt het, voor welk model moet ik gaan?!
Ik zit ontzettend te twijfelen tussen de Bailey button en de Classic short.
Ik weet al wel zeker dat ik ze in de kleur chestnut wil hebben, dit vind ik gewoon een mooie kleur.
Ik heb een klein beetje geluk, ik heb namelijk voetmaat 35. Dat betekend dat ik mijn Ugg's van de kinderafdeling moet plukken en die zijn een beetje goedkoper. Lucky me!

Dus meiden, help me kiezen! Bailey button of Classic short?

Liefs, Lotte

20 opmerkingen:

  1. Ik zou ook voor de Bailey Button gaan!
    Die vind ik er veel leuker uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bailey button, wil ze ook zo graag!
    Ik heb maat 41 dus uggs zijn voor mij geen optie, uggs laten je voeten namelijk wel 3 maten groter lijken! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. classic short,

    blijft altijd leuk ik wil die zelf ook heel erg graag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. owh en weet je misschien een betrouwbare en goedkope site?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou de shorts kopen, bij de bailey button gaan de zijkanten snel hangen. wat erg zonde is voor dat geld :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vraagje aan iedereen: loop je bij Uggs dus de echte er ook snel naast want bij die neppe uggs is het meestal wel zo.

    Classic short.
    Ik ga die ook halen =)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou voor de classic short gaan! Veel vriendinnen hebben de bailey button en de zijjkanten gaan echt heel erg hangen na een tijd (als je ze echt goed ingelopen hebt). Dat is zonde voor dat geld!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb drie paar, waarvan 2 short en 1 lang. De korte draag ik enkel thuis en mijn tall chestnut Uggs draag ik als het vriest of sneeuwt. Je moet ze normaal gezien één maatje kleiner kopen. Ik vind wel dat de kwaliteit de laatste jaren is verminderd, maar ze blijven het waard!

    O, bijna vergeten : ik zou gaan voor de buttons...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou meer van de lange uggs, maar ik zou voor de button baily gaan als ik jou was. Zijn toch net iets minder saai zeg maar!
    Laat je ze wel zien als je ze hebt!??

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb zelf neppe Baily Buttons, vind ze heel leuk! Die kleur past er ook perfect bij. Bij de gewone Mini's vind ik dat zie die donkere kleur bruin moeten hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hmmm, Bailey button is het leukste denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Persoonlijk zou ik vcoor het merk: BEAR PAWZ gaan. Die zijn veeeel steviger dan echte uggs.
    Uggz voelen vrij licht vergeleken de bear Pawz.
    Maar die je nu hebt...zijn beiden mooi. Cant choose

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou voor de classic gaan, die draag je sowieso over 2 jaar nog. Ik vind die bailey button een beetje een mode-item, iets wat je straks misschien niet meer leuk vindt...Maar eigenlijk vind ik ze alle twee leuk! (heb zelf classic tall in chestnut en de lage in grijs)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Loop je bij echt uggs snel ernaast?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nope! Je loopt er nooit naast, het is een veel betere kwaliteit. Wel zakt de schacht na een poosje iets, maar het gaat niet scheef of sloffen o.i.d.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.