zaterdag 11 september 2010

Catrice Big spender wanted!


Ik heb al een aantal lakjes van Catrice en ze zijn gewoon super. Ze lakken erg fijn door het brede kwastje en de kwaliteit van de lak is ook erg goed. De lak is snel droog en de kleuren die ze hebben zijn bijna allemaal fantastisch.
Toen ik dit lakje van Catrice zag staan (big spender wanted!), MOEST ik hem wel meenemen. Want dit is echt mijn favoriete lakje van Catrice.
Het is een donkere oudroze kleur met een gouden gloed. Op de bovenste foto kun je die goude gloed goed zien zitten.

Op de foto's waarop ik de lak op mijn handen draag, zie je deze gloed niet zo goed. Maar hij is zeker aanwezig.


Dit lakje ziet er in één laagje al prachtig uit, maar in twee laagjes is hij echt amazing! Ik vind het zo'n mooie kleur, echt een must have!


Wat zijn jullie favoriete Catrice lakjes en hebben jullie dit lakje al in jullie stash staan?

Liefs, Lotte

8 opmerkingen:

  1. Ik heb hem ook, ben de kleur al wat beu ondertussen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral op die eerste foto is ie echt prachitg :) In het rood met gouden glitters... mmm zo zou ie moeten zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Big spender wanted is mijn enige Catrice lakje en hij is super mooi! :D

    Ook voor ombre nails :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi!
    Maar zijn deze foto's in een donkere kamer genomen, 's avonds ofzo? Want ik zie de kleuren niet echt geweldig goed, misschien volgende keer in daglicht?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Aquilance, ja ik heb ze 's avonds genomen. Dit kwam omdat ik veel naar school moet en werk en dan ben ik pas laat 's avonds thuis. Sorry! Volgende keer zal ik ze weer in het licht maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleur he! Ik heb hem ook :) Jammer genoeg chipt hij bij mij heel snel :(

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.