maandag 6 september 2010

Lancôme miracle teint.


De nieuwste foundation van Lancôme belooft ons de perfectie van een natuurlijke huid. Deze foundation creëert een natuurlijk licht op ons huidje. In de extra dikke Glamour, zat een testertje van deze foundation. Ik was erg benieuwd en heb hem dan ook getest.
Ik ben zelf altijd wel nieuwsgierig naar duurdere merken foundation, zullen ze dan ook echt zo goed zijn? Op deze manier kon ik dit mooi testen. Misschien dat ik dan toch een keer een foundation van een duurder merk ga aanschaffen.


"Lancôme creëert haar eerste foundation die de Aura van een perfecte huid nabootst, een magie van licht voor een nieuwe natuurlijke perfectie."
Dit klinkt natuurlijk erg goed, maar is hij werkelijk zo goed?

De Lancôme miracle teint zat als testertje bij de Glamour. De foundation werd geleverd in de kleur 04, deze was wel wat te donker voor mijn huid. Toch trok de foundation goed samen met mijn huid en was er niet veel kleur verschil te zien, erg bijzonder.

De structuur van de foundation is vrij dun en trekt snel in de huid. Ik heb een erg droge huid, een goede foundation vinden is voor mij echt een ramp. Van de meeste foundations word mijn huid nog droger. Maar met deze was dit niet het geval. De foundation was voor mij iets te donker, dat zag ik direct. Maar eenmaal op mijn gezicht was dit haast niet meer te zien. Hij smolt als het ware in mijn huid. De foundation gaf mijn huid een frisse, gezonde en egale look. Erg mooi!
Je hebt ook maar een heel klein druppeltje van de foundation nodig, voor je hele gezicht. Hij smeert goed uit en dekt erg goed. Hij geeft totaal geen 'masker' effect, maar geeft een hele natuurlijke dekking.
Ik ben overtuigd!

Links draag ik niets op mijn gezicht, je ziet al dat ik een gevoelige en droge huid heb. Rechts op de foto draag ik de Lancôme miracle foundation.
De foundation is in 8 kleuren te verkrijgen, dus genoeg keuze. Dit vind ik een groot plus punt.
De foundation dekt goed en hij geeft mij een gezonde en stralende huid.
Een nadeel is de prijs van de foundation, want hij kost 38 euro. Vanaf deze maand is hij te koop.

Liefs, Lotte

12 opmerkingen:

  1. Wauw echt goed zeg!
    Maar die prijs.. hmm.. ik weet niet of ik dat er voor zou neerleggen. Misschien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de Glamour vandaag gekocht en heb het testertje ook! Ben benieuwd! En dan ook de Chanel (mini-)mascara!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er inderdaad goed uit zeg! Heb het testetje ook liggen dus vandeweek maar even testen :) Waarschijnlijk is hij ook te donker voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou ook wel zo'n testertje willen, heb namelijk een vette huid en wil eerst zeker weten of een foundation mijn huid niet nog vetter maakt.
    Als hij echt zo goed is zou ik het geld er misschien wel voor over hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet niet of het aan mij ligt hoor...
    Maar er staat bovenaan dit artikel een nogal seksistisch plaatje van een donkere dame in der nakie.... en volgens mij heeft dat niets te maken met de foundation tester waar je het over hebt!!!!

    PPleeeeaase pas het aan!!! dit is echt beangstigend om te zien!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Nena, dit lag aan tinypic.com, daar upload ik mijn foto's en deze hadden zij verwijderd en vervangen. Mijn excuses, het is aangepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb hem zelf ook geprobeerd en het is echt wonder spul! ik was eergister langs de bijenkorf amsterdam en zeiden dat ze de foundation ieder moment binnen konden krijgen! hij is maar 38 euro en werkt echt perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pffff gelukkig is het plaatje aangepast!!!

    Ik schrok me de tandjes gister zeg!!!
    nu klopt het wel!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haai, Ook ik heb hem getest en was nu op zoek naar de prijs, zo kwam ik bij jou terecht.
    Ik vind het de prijs zeker waard. een flauwekul foundation kost ook algauw een tientje.loop je nog met een glimkop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nu 25% korting bij de douglas, volgens mij tot 3 oktober, scheelt 9,50.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee, ik vind zelf ook dat het een goede foundation, k heb ook het testertje gebruikt en heb er wel paar dagen mee kunnen doen, het is ook wel een aanrader als je een vette huid hebt.
    Ik heb dat namelijk ook. en voor 38 euro kun je het natuurlijk halen. Ben er vrij tevreden mee

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.