zaterdag 11 september 2010

Light'n shine lip glaze van Gosh


Tijdens de 1+1 gratis actie van de Kruidvat, kocht ik deze lipgloss van Gosh. De gloss zag er zo mooi uit, dat ik hem graag wilde hebben.
Ik kocht de gloss in de kleur 03, een mooie nude kleur met onwijs veel kleine glittertjes in alle kleuren van de regenboog. Het is een prachtige, sprankelende gloss. Toen ik de lipgloss uit zijn verpakking haalde, zag ik dat er een spiegeltje op zat. Handig toch? Maar toen ik de dop van het flesje draaide begon er opeens een lampje te schijnen. In eerste instantie moest ik er erg om lachen, een lampje in een gloss?
Een spiegeltje, lampje en gloss in één. Handig voor tijdens het stappen?
Hmm ik denk niet dat de functie van het lampje echt werkt daar, want zoveel licht komt er niet uit het lampje. Maar het idee is erg leuk en de glitters zijn natuurlijk wel super voor zo'n avondje.


Op deze foto zie je lampje in de dop zitten en het spiegeltje aan de voorkant van het flesje.
Ik vind het flesje er erg mooi uit zien, het is een vierkant flesje. In het flesje zie je de kleur van de gloss goed zitten en er staat wat zwarte tekst op het flesje. Natuurlijk is het spiegeltje het leukste aan de verpakking!


Check het lampje dat op mijn lippen schijnt! haha, grappig toch?
Oke, genoeg over de verpakking, hoe is de gloss?!
Je brengt de gloss aan met een kwastje van haartjes, wel weer even wennen hoor. Ik ben gewend om lipgloss aan te brengen met een spons aplicator, dit kwastje werkt eigenlijk wel erg fijn. Je kunt de gloss op een fijne manier aanbrengen en het voelt lekker zacht.
De gloss heeft geen specifieke geur. De kleur is echt gaaf, een nude kleur met een bom aan glitters. Ik hou er van! De glitters zijn niet super groot, maar heel subtiel. Ze zijn in alle kleuren aanwezig. Het geeft een erg mooi effect aan mijn lippen, leuk voor een avondje stappen.
Je voelt de glitters trouwens niet op je lippen zitten.


De gloss plakt een heel klein beetje, maar niet vervelend. Hij blijft hierdoor juist langer zitten en dat is een groot pluspunt. Hij overleeft een paar glazen drinken en dat is erg prettig.

Hier nog even een full face foto.


Ik ben fan! Ik ga hem zaterdag zeker mee nemen tijdens het stappen. Hij sprankelt op mijn lippen en hij blijft goed zitten. Je kunt de Light'n shine lip glaze van Gosh bij de Kruidvat kopen. Hij is er meerdere kleuren.

Liefs, Lotte

9 opmerkingen:

  1. Aaah. Dat lampje is super grappig. Jammer dat het blauw is, geeft nogal een onlogisch (dat is niet echt wat ik bedoel, maar ik ben het woord kwijt) effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke vormgeving, weer eens wat anders met dat lampje. Alleen ik ben niet zo'n fan van die glitters.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig he, ik heb er 1 van de douglas (5 euro) en die ziet er precies zo uit, ook met lampje en spiegeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmm ik heb hem ook maar ben er totaal niet weg van... Verpakking is irritant (na een tijd komt gloss onder het dekseltje vandaan.. dus gloss overal en alles plakt eraan vast). En die gloss zelf blijft helemaal niet zo lang zitten... :( Teleurstelling..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @pinkfairy, hmm of de verpakking irritant is kan ik nu nog niet zeggen, heb de gloss nog maar net. Maar ik vind juist dat hij wel lang blijft zitten... Maar goed, misschien werkt hij niet bij iedereen zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woow die is echt mooi!! <33

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook fan van deze lipglosses. Naast het feit dat de verpakking lekker origineel is en de applicator handig is, hebben ze heel veel pigment en blijven ze redelijk lang zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze zo onwijs fijn dat ik alle kleuren inmiddels heb :)
    Met stappen heb je er wel degelijk iets aan hoor! Dat lampje is juist super handig.
    Spiegel gaat alleen wel snel krassen.
    Ik vind zo'n kwastje eigenlijk ook veel fijner dan een spons aplicator.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.