woensdag 8 september 2010

MAX nails.


Ik kreeg laatst een tip van een bezoekster, ze vroeg of ik eens de MAX nails nagellakjes van de Action wilde testen. Ze kosten maar 45 cent per stuk. Ja, je betaalt er zo ongeveer niets voor. Dus wat voor kwaliteit kan ik dan verwachten..
Ik ging naar de Action en kocht daar twee lakjes, de Blue pearl en Peach.
Ik vond het allebei leuke lakjes om te zien, de kleurtjes vond ik best leuk. De lakjes zaten verpakt in een kartonnetje, dit vond ik zelf wel prettig. Nu weet ik zeker dat het lakje nog nooit eerder is gebruikt of getest.
Het zijn kleine lakjes, voor een klein prijsje. Er staat niet op het flesje hoeveel er in zit, er staat alleen maar een merkje op het flesje.

Ik ging mijn nagels lakken, maar ik verwachte er niet veel van. Ik nam de nagellakjes eigenlijk niet zo serieus, niet lief van mij he?
Ik draaide een flesje open en er kwam een hele nare nagellak geur uit. Blegh, dus even je neus dicht knijpen.


Ik begin met de Blue pearl. Een licht blauwe metallic kleur, met een parelmoer glansje. Een bijzonder kleurtje is het zeker, erg mooi!
Het kwastje van de nagellak heeft een normaal formaat en ik kan er wel goed mee overweg. Het eerste laagje zag er echt niet uit, je zag alleen maar strepen en de kleur kwam niet goed op mijn nagels. Het tweede laagje werd al iets beter, maar pas na drie laagjes was ik tevreden. Je zag nog steeds wat lijntjes, maar niet meer zo heftig als bij het eerste laagje. De kleur is echt super gaaf, maar de de lak is toch van wat mindere kwaliteit. Hoe mooi de kleur ook is, hij moet ook mooi lakken en er mooi egaal uit zien op mijn nagels.


Ik vind de metallic gloed die over de lak zit echt super mooi. Dit is echt wel een uniek kleurtje. Als de lak zelf nou iets beter was, was ik nog enthousiaster! Maar voor 45 cent heb ik er wel een onwijs mooi kleurtje bij.


En dan nu de kleur Peach. Ik vind de naam niet echt bij de kleur passen, het is namelijk een wat donkere creamy roze kleur. De naam past er dan misschien niet zo goed bij, de kleur is wel echt heel mooi. In tegenstelling tot het andere lakje, lakt deze wel heel prettig. Er komen geen strepen op mijn nagels en hij dekt al bijna in één laagje. Maar met twee laagjes krijg je hem op en top dekkend. De kwaliteit van dit lakje is een stuk beter en de kleur is ook erg mooi. En dat voor 45 cent dames!
Net als het andere lakje kwam er wel weer een naar geurtje van af, dus snel lakken en op laten drogen.


Wat een mooi lakje he? Niet te geloven dat ze zo goedkoop zijn. Dit laatste lakje is echt super fijn en de kleur is ook erg mooi. Dus ben je van plan er één aan te schaffen, neem dan deze sowieso.
Bij onze Action waren er nog maar een paar kleurtjes. Volgens mij deze twee en nog een vies rood kleurtje.

Ik ben erg tevreden met de lakjes. Ik had echt niet verwacht dat de kleuren zo mooi zouden zijn.

Liefs, Lotte

7 opmerkingen:

  1. Ah wat leuk je hebt ze geprobeert !
    Die chemische lucht herken ik ! Ik heb zelf Diamond sky ( die heeft ook zo;n vreselijke lucht ) en licht purple, een oud roze kleurtje !

    Nou veel plezier ermee, en leuk dat je ze getest hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die lakjes al heel lang en heb een stuk of 6 kleuren.. vind het echt top lakjes, ze lakken ook erg fijn en vlot!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb ze beide, en ik heb nu toevallig de blauwe op.. vind hem na een paar laagjes heel mooi, lijkt wel een soort spiegel!
    de blanke lak kan ik je zeker aanraden van de action!
    en de kwastjes vind ik fijn.. lekker breed en werken goed mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die roze is mooi! En goedkoper kan niet volgens mij :P
    Spijtig dat we geen action hebben :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, mooi! En inderdaad, zeker voor die prijs :)

    Mijn moeder had lippenstiften van Max gekocht in de Action, omdat daar een kleur tussen zat die ze al erg lang zoekt maar nergens kon vinden, en ze is er ook erg tevreden over!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zal ook maar eens een kijkje nemen. Mooi hoor, helemaal voor 45 cent.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.