donderdag 23 september 2010

Mijn dagelijkse look.

Mijn excuses voor het wat late artikel van vandaag, ik was vergeten iets in te plannen! Maar bij deze toch nog een artikel voor vandaag :)

In dit artikel wil ik jullie laten zien hoe mijn make-up er op een doordeweekse dag er uit ziet.
Ik laat jullie af en toe heftige ooglooks zien, maar dat draag ik natuurlijk niet dagelijks. Wanneer ik naar school ga, maak ik me vrij basic op. Dit ga ik jullie nu laten zien, ook laat ik jullie de producten zien die ik dagelijks gebruik.


Dit zijn de producten die ik vrij wel elke dag gebruik. Natuurlijk verander ik de kleur lipgloss of blush wel eens, maar meestal gebruik ik deze producten.

Om te beginnen de foundation, ik gebruik de Bourjois 10 hours sleep effect foundation. Deze foundation geeft mij een frisse, egale look. Ik heb een vrij droge/gevoelige huid en deze foundation verzorgd mijn huid erg goed. Ik gebruik deze foundation nu al twee jaar, hij blijft mijn favoriet.
Ik gebruik (zoals bijna iedereen) de allround concealer van Catrice voor mijn oneffenheden. Een prima concealer, brengt lekker aan en blijft goed zitten.
Verder zie je de bronzer van de Jip en Janneke lijn van de Hema en een highlighter van Essence. Deze highlighter gebruik ik boven mijn blush, in mijn ooghoeken en onder mijn wenkbrauwen. De highlighter zorgt er voor dat dit gedeelte van je gezicht naar voren komt. Het geeft een frisse, glowy look.
De blush van Gosh is één van mijn favorieten. Het is een mooie, roze blush waar vrij veel kleur van af komt. Er zitten een paar glittertjes in, maar deze zijn bijna niet te zien.

Ik heb van mezelf erg dunne en lichte wenkbrauwen. Daarom gebruik ik dagelijks een wenkbrauw poeder, deze is van Essence. De mascara is ook van Essence, het is de multi action mascara.
De eyeliner pen is van Lorèal, ik weet alleen niet of deze nog verkocht wordt. Ik heb deze ooit uit een uitverkoopbak gevist.

NYX glossjes zijn mijn favoriet, ik pak dan ook vaak een lipgloss van NYX. Er zit er ook altijd één in mijn tas, om bij te smeren.


Zo ziet mijn oog er uit, wanneer ik mij basic opmaak.
Ik breng een beetje highlighter in mijn ooghoeken en onder mijn wenkbrauwen aan. Ik trek een eyeliner lijntje boven mijn ogen en er komt een likje mascara op mijn wimpers.



En dit is mijn totale look. Dit draag ik dus bijna dagelijks, wanneer ik bijvoorbeeld naar school moet. Vrij basic, maar toch verzorgt.

Wat vinden jullie van deze basic look en hoe dragen jullie je make-up op een doordeweekse dag?

Liefs, Lotte

8 opmerkingen:

  1. staat je mooi!
    grappig trouwens om te zien dat jij de donkerste kleur van het catrice concealerpaletje gebruikt, ik gebruik die 2 kleuren daarnaast, de beige en roze, maar die donkere dus echt nooit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw favoriete foundation is ook de mijne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat het je heel goed staat!
    Zelf doe ik enkel als ik weg moet of als er bezoek komt concealer, poeder dat af, doe een beetje mascara op en die highlighter van essence op mijn wangen, die geeft een klein beetje glans.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi! je ziet er echt super natuurlijk uit. en waar gebruik jij eigenlijk die bruinste kleur voor ik gebruik hem namelijk ook nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet mooi en natuurlijk uit. Ben zelf niet zo weg van een lijnstje boven je oog, maar dat is erg persoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Anoniem, ik gebruik de bruine concealer voor bij mijn neus. Met deze kleur kan ik deze plekjes het beste dekken ;)

    @Aquilance, hmm wat vind je niet mooi aan dan, misschien moet ik eens twee foto´s laten zien met op de ene foto wel een lijntje en op de ander niet. Dan zie je namelijk dat mijn ogen met lijntje meer naar voren komen en groter lijken, daarom gebruik ik wel een lijntje.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.