donderdag 2 september 2010

Mijn eerste nailart poging: Hello kitty

Hierbij mijn aller eerste nailart poging. Pfoeh, wat is dat lastig zeg. Maar het is zo leuk om te doen en het resultaat vind ik redelijk goed gelukt :). Natuurlijk is mijn Hello kitty niet zo geweldig als die van Serena van Beautylab. Ik ben fan van Hello kitty en deze nailart creatie van Serena vond ik dan ook zo geweldig, dat ik hem echt een keertje na wilde maken. En hierbij mijn resultaat.
Ik kocht van de week mijn school agenda, een Hello kitty agenda. Aan de hand van deze agenda maakte ik mijn Hello Kitty nail art creatie. Mijn agenda is lila en mijn nagels zijn ook lila gelakt. Vinden jullie hem ook zo schattig? hihi


Close up

Voor de basis van mijn nagel gebruikte ik de lila kleur van Essie (Lilacism).
Voor de oogjes en haartjes gebruikte ik een bruine nagellak van Essence en voor het mondje een tinpainter van Essence. Het strikje heb ik gemaakt met een steentje die ik uit de nailart collectie van Essence kocht. Het strikje maakte ik af met rode nagellak van Eyeko (Saucy polish). En het hoofdje van Hello kitty maakte ik met een witte tippainter van Essence.
De lakjes (behalve de tippainter lakjes) bracht ik aan met een satéprikker. Een kwastje van een nagellak is namelijk veel te dik en een saté prikker een stuk dunner. Op deze manier kun je de lak precies aan brengen. Maar het blijft moeilijk, oefening baart kunst :)

Mijn Hello Kitty nailart en agenda.

Wat vinden jullie van nailart? Maken jullie zelf ook wel eens leuke creatie?
Ik ben erg benieuwd, als je een leuke creatie hebt, zet dan even een link met foto bij je reactie :)


Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. Wauw ik vind je creatie echt super tof!
    Ik ben gek op hello kitty!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. woooow!!! de eerste keer dat je nailart hebt geprobeerd!!! keep up the good work girl!!! dit is echt WOOOOOOOW supergoed!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergoed gelukt toch? Mijn complimenten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOUW. Super goed, en dat voor de eerste keer? Je wil mijn eerste keer met nail-art niet weten, wat een klieder boel was dat. Mijn moeder kwam halverwege mijn leuke momentje verstoren waardoor alles nog niet goed genoeg gedroogd was.... En je raad het al, alles zat onder xD.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel cute..echt mooi gedaan. Dat kan ik niet hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is gewoon bijna perfect! De ogen iets ronder en hij was echt prachtig. Vind het nog steeds super gedaan voor de eerste keer hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik maak niet vaal zo'n dingen omdat ik lelijke, korte nagels heb :( Wil dit ook zo graag kunnen doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het supercute! :D
    Ik heb het ook wel 's op mn nagels. :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.