zondag 19 september 2010

Mijn kledingstijl.

Iedereen heeft zijn eigen smaak en kledingstijl. In dit artikeltje wil ik aan jullie laten zien, welke kleding bij mij past en waarom.

Ik hou van romantische kleding, denk daarbij aan vrouwelijke kleuren, ruches, bloemetjes, kant enz. Dit zie je zo af en toe ook terug in mijn kledingkast. Ik vind het leuk om bijvoorbeeld een blouseje met kant te combineren met een stoere jeans, dit geeft een leuk contrast.
Ik ben gek op jurkjes, ze zitten lekker en je kan ze goed combineren met een leuke legging of panty. Lekker comfy en het staat ook nog leuk.
Streepjes zijn helemaal in op dit moment en ik hou er van! Ik heb meerdere shirtjes en vestjes met streepjes in mijn kast liggen.
Colbertjes geven een klassieke uitstraling aan je outfit. Ik heb zelf twee colbertjes en ik draag ze vaak als jasje. Helemaal leuk!
Verder ben ik ook dol op accessoires, zoals een grote riem of een grof gebreide sjaal. Het maakt je outfit helemaal af!

Wat is jullie kledingstijl of smaak? Ik ben benieuwd..

Liefs, Lotte


Bron: De kleding is van Vila, H&M, Only en Pieces

7 opmerkingen:

  1. Ik houd ook van die veouwelijke dingen, vind dat zo super. Vooral rokjes met een riem en dan met een shirt met rouges.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leukk !

    Komt vooral van de H&M zie ik haha =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou alles van hierboven kunnen kopen en dragen! Lekker vrouwelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind jou stijl erg mooi, past ook erg goed bij je. Dat roze vestje met riem is zo schattig ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke blazer! Heb laatst ook een grijze gekocht.
    Mijn favo style is: Jurkje + ligging en dan laarzen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kledingstijl is echt leuk!, op die coltrui van h&m ben ik echt verliefd

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.