vrijdag 24 september 2010

Mini shoplog van vrijdag 24 september.


Vanmiddag ben ik even gezellig met m'n vriend de stad in geweest. Hij had nog wat kleding nodig, en natuurlijk vond ik het helemaal niet erg om even mee te shoppen.
Ik kon het weer niet laten en heb toch nog een aantal fashion en beauty spulletjes gekocht.

Als eerst even de beauty spulletjes. Mijn oude vertrouwde 10 hours sleep effect foundation van Bourjois was op, daarom koos ik nu voor een nieuwe foundation van Bourjois. Namelijk de healthy mix foundation, ik ben benieuwd.
Van Beyu heb ik een heel mooi lakje gekocht, het is een donker paars lakje met blauwe glitters. Ook van Essence heb ik twee nagellakjes gekocht, de bekende 'Choose me!', dit een blauw lakje met groene glitters. En ook nog 'Absolutely stylish', dit is een bruin lakje met groene glitters. Allemaal glitter lakjes.
Tot slot nog een baked eyeshadow van Essence, hier had ik veel goede dingen over gehoord. Ik ben erg benieuwd naar alle producten en jullie kunnen hier zeker reviews van verwachten.

En dan de kleding. Ik kocht een hele leuke, oversized shirt. Met op de schouder een mooie bewerking met palletjes. Hij staat echt onwijs leuk met het zwarte riempje die ik er bij kocht. Binnenkort komt hier een outfit of the day van.

Toen ik na het shoppen thuis kwam, lag er een pakketje voor me klaar. Altijd leuk thuis komen :)
Ik had namelijk een goodiebag van H20 gewonnen, wat een leuke verrassing!


Hier nog even alle goodiebag spulletjes op een rij. Ziet er lekker uit toch?
Ik ga de producten natuurlijk testen en reviewen.


Ik kan lekker weer even vooruit met reviewen.
Hebben jullie ervaring met de producten die ik hier boven laat zien?

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd naar die H2O spulletjes! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke shoplog!
    Het enige wat we "gemeen hebben" is het lakje Choose me! Heb hem nog niet geprobeerd, straks maar even doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Grappig trouwens, ik gebruik ook 10 hours sleep en zag onlangs deze ernaast staan en ben erg benieuwd. Laat maar snel weten wat je ervan vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En wanneer haal je je uggs =)?
    Weet je al welke kleur?

    leuk shirt (die zwarte) hoe duur was die ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk geshopt! Ik ben zeker benieuwd naar de H20 productjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.