woensdag 22 september 2010

Nailart poging 2: Purple & Pink


In mijn vorige nail art artikeltje zagen jullie mijn Hello Kitty creatie. Jullie waren hier allemaal enthousiast over, daarom hierbij mijn tweede nail art poging.
Deze nail art creatie is vrij simpel, maar toch leuk genoeg om met jullie te delen.

Eerst lakte ik mijn nagels in de roze kleur: High waist pink, uit de Denim wanted collectie van Essence. Een prachtig roze/peachy kleurtje.
Over dit lakje zette ik een paar verticale strepen, met een paars tip painter lakje. Deze is ook van Essence. De streepjes zijn erg gemakkelijk te zetten, omdat het tip painter lakje een heel dun kwastje heeft. In één beweging kun je een perfect lijntje trekken.


De lakjes die ik gebruikt heb voor deze nail art creatie.

Op mijn duim had ik genoeg ruimte voor vier lijntjes, maar op mijn andere nagels zitten drie lijntjes. Je kunt natuurlijk zoveel lijntjes zetten als je zelf wilt.


De roze en paarse kleur passen erg goed bij elkaar. Deze simpele nail art geeft een leuk effect aan je nagels, lekker knallend!
Natuurlijk kun je deze creatie met alle kleuren nagellak maken, kies je favoriete kleurtjes en aan de slag!
Heb je geen tip painter lakjes, dan kun je de lijntjes ook met een satéprikker aanbrengen.

Succes allemaal :)

Liefs, Lotte

6 opmerkingen:

  1. Inderdaad, erg knallend. De lijntjes zijn mooi gemaakt! Met een sateprikker lukt mij zoiets niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer van de kleurcombinatie, ik vind het meer een paaseitjes verpakking.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha ja vind ik eigenlijk ook wel een beetje,
    maar wel leuk dat je het gewoon probeert.
    maar misschien moet je de volgende keer iets met bloemetjes ofzo iets ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk en goed gedaan ! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.