zaterdag 18 september 2010

NYX jumbo eye pencil's.

De jumbo eyeshadow pencil's van NYX kun je gebruiken als oogschaduw, als oogschaduwbasis en als eyeliner. Multifunctioneel dus!
Ik heb twee jumbo pencil's in mijn bezit, namelijk: 603 Pots & pans (de grijze), 606 Baby blue (de naam zegt het al, de baby blauwe).
Twee super mooie kleuren die ik dan ook als oogschaduw, oogschaduwbasis en eyeliner kan gebruiken. Ik ben vooral fan van de Baby blauwe kleur, die is zo mooi!


De structuur van de potlood is vrij zacht en dit zorgt er voor dat er veel kleur van af komt en fijn aanbrengt.
Het zijn eigenlijk twee hele dikke potloden, met een doorzichtig dopje. De verpakking is vrij simpel, maar ziet er prima uit. Ik vind de structuur en de kleur van de potloodjes het belangrijkste.
Als je deze eye pencil's als oogschaduw wilt gebruiken, moet je wel echt een oogschaduwbasis gebruiken, ze kunnen namelijk wel in je lijntjes gaan zittten. Wanneer je de pencil's zelf als oogschaduwbasis gebruikt, maak dan wel een look die bij de kleuren past, zo komen de kleuren nog beter over.
Ook kun je ze als eyeliner gebruiken, de eye pencil's geven daarbij een leuk effect.

En dan nu de swatches.


Zoals jullie waarschijnlijk al zien, boven aan de 606 Baby blue en daar onder 603 Pots & pans.
Van beide pencil's komt heel veel pigment, de kleuren zijn duidelijk te zien!
De Baby blue is vrij romig en heeft een egale kleur, hier komt komt echt enorm veel kleur van af. Super mooi!
De Pots & pans is een meer metallic grijze kleur, echt heel mooi! Hier komt minder kleur van af, maar is toch mooi aanwezig.

Met beide eye pencil's ben ik super tevreden, ik ga er waarschijnlijk nog wat bij bestellen.
Je kunt de Jumbo eyeshadow pencil's van NYX bestellen bij o.a. de Boozyshop. Daar kosten ze 3,59.

Liefs, Lotte

9 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren, vooral die blauwe is mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben hier van fan :) Heb er 4! En ik kan ze niet eens als oogschaduw gebruiken omdat me oogleden hier te vet voor zijn (zelfs met een basis). Maar goed, alsnog multifunctional :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die staan ook al lang op mijn verlanglijstje, een witte en een bruine dan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, prachtig! Ik heb er een in milk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben zelf niet zo van blauw omdat dat niet mooi staat met mijn bruine ogen. Toevallig vandaag wel voor de verandering blauw op, gebruik zelf de blauwe potloden van de HEMA.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil ze zelf ook nog een keer bestellen.
    Die blauwe is wel super gaaf zeg! die valt echt op.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.