zondag 12 september 2010

NYX lipstick - Sky pink


Ik was nog opzoek naar een mooie zacht roze lipstick. Ik besloot er één van NYX te bestellen, omdat deze lipsticks gewoon super fijn zijn. Ik bestelde er één bij de Boozyshop.
Het is precies de kleur waar ik op gehoopt had. De kleur Sky pink is een zachte roze kleur, niet opvallend, maar wel aanwezig. In de lipstick zitten geen glittertjes of shimmertjes verwerkt. Het is een egale licht roze kleur. Hij staat heel natuuriljk en verzorgend op mijn lippen. I love it!

De verpakking is vrij simpel. Een ronde lipstick met witte tekst op de dop. Een prima verpakking. De lipstick zelf is lekker creamy.



De structuur van de lipstick is heerlijk romig en hij voelt zacht aan op mijn lippen. Dit vind ik zelf erg belangrijk aan een lipstick.
Er komt veel pigment van af en hij blijft erg lang op mijn lippen zitten. Zeker een paar uurtjes!


Het kleurtje staat heel neutraal en niet te opvallend. Hierdoor kun je de lipsticks met veel verschillende ooglooks combineren. Dit kleurtje is echt een kleurtje dat iedereen gewoon moet hebben.
Ik ben er onwijs blij mee en hij zit al bijna dagelijks op mijn lippen.

De round lipsticks van NYX kosten €2,49 bij de Boozyshop.

Liefs, lotte
 

6 opmerkingen:

  1. Zeker niet duur voor zo'n mooi kleurtje. Ben zelf niet echt van de lipgloss, maar als ik zin heb zal ik deze misschien gaan bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk :D

    Een tip, het misschien leuk als je je hele gezicht op de foto zet met de lipstick, zo kan je nog beter zien hoe de lipstick staat!

    Maar verder een leuk artikel!
    Ga denk ik ook eens wat van NYX bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Aquilance, dit is een lipstick, geen lipgloss, maar misschien bedoelde je dat ook ;)!

    @Marieke, bedankt voor de tip. Vind ik zelf ook altijd een goed beeld geven, dus ga ik de volgende keer doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur :) Ben zelf ook gek op NYX lippenstiften.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal niet veel geld voor zo'n mooie lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.