woensdag 1 september 2010

NYX round lipgloss: Frosted plam


Vandaag laat ik jullie een nieuwe lipgloss van NYX zien. Nou ja, hij is voor mij nieuw. Ik heb al twee keer eerder een stukje over de round lipglossjes geschreven en beide keren was ik erg tevreden. De glossjes zijn van zeer goede kwaliteit en daarom heb ik weer eens één aangeschaft. De kleuren van mijn lipglossjes zijn allemaal erg save, niet te knal en vrij neutraal. Ik vond het tijd worden voor een knaller en daarom koos ik voor de kleur Frosted plam. Een mooie kers rode kleur.



Dat ik fan ben van de NYX round lipglossjes was al duidelijk. Deze gloss bevestigd dit goed en is echt een favoriet van mij geworden.
Het is een onwijs mooie rode kleur, er komt super veel pigment van af en hij knalt echt van mijn lippen. Er zitten subtiele glittertjes in verwerkt.
Ik heb expres voor deze kleur gekozen, omdat ik eigenlijk nog helemaal geen rode glossjes of lipsticks heb. Maar ik vind de kleur zo mooi, dat daar zeker verandering in gaat komen.
Net als de andere glossjes van NYX smeert hij lekker, plakt niet en ruikt niet vreemd. Hij blijft goed zitten en de kleur is fantastisch.
Ik combineer deze gloss met een neutrale look, zo krijgen mijn lippen alle aandacht die ze verdienen.
Ik vind de kleur zo mooi, ik kan er echt uren naar kijken..

Je kunt de lipgloss bestellen op Boozyshop.nl, ze kosten nu maar €2,06. De Boozyshop heeft namelijk een opknap beurtje gehad en de site is nu op en top vernieuwd! Het assortiment is uitgebreid en de site is erg professioneel geworden, ik zou er zeker een kijkje nemen! Je kunt nu gebruik maken van de vele kortingen.

Liefs, Lotte

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleur! En lekker goedkoop ook, misschien ga ik er ook eentje bestellen dan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kleurtje! en leuke foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!! Lijkt op de rode gloss van Catrice (creme carame collectie)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooooh wauw! Hele mooie kleur! staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat hij niet plakt! Misschien zou ik wel een lichtroze kleurtje kopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is zeker mooi. En hij staat je ook heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Supermooi!
    Staat je ook goed!
    Volgens mij lijkt ie op een lipgloss van de Catrice Carame collectie,
    maar deze is zeker weten meer knallend!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.