vrijdag 17 september 2010

Outfit 17-09-2010


Vandaag weer eens een outfitje van mezelf. Het is een vrij basic outfit, maar toch wil ik hem graag met jullie delen.
Ik draag een grijze/blauwe top met vleermuis mouwen. Het zijn driekwart mouwen en van onder zit hij wat strak. Dit shirtje komt van de Lady sting en kost 17,95.
De lichte jeans die ik draag is van het merk MYGOD, ik kocht deze ooit eens bij Men@work, dit is absoluut mijn favoriete jeans. Hij zit super lekker en ik vind het leuk dat hij zo licht is.
Tot slot draag ik er mijn Fake uggs bij (Ik heb nog steeds geen echte, zielige ik).
Ik draag er een ketting bij met een groot hart, deze kreeg ik twee jaar geleden van mijn vriend voor mijn verjaardag. Ik vind het echt een super mooie ketting, volgens mij kocht hij hem toen bij de Pieces.

Ik vind het een leuke outfit voor overdag, dit past helemaal bij mij :)


M'n hond Bengel wilde ook graag even op de foto, wat een lieverd!
Volgens mij vond hij mijn ketting erg mooi. haha

Liefs, Lotte

7 opmerkingen:

  1. leuke outfit! wat schat van een hond heb je, echt lief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super lieve hond! Die ketting is leuk =D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit, leuke ketting en lieve hond!(L)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuke outfit! mooie ketting idd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke outfit, en leuk hondje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie outfit en zeker mooie ketting ! Cute dog by the way ;) :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.