woensdag 29 september 2010

Paars nagellakje van Beyu.


Beyu is een beauty merk dat te koop is bij de Douglas. Ik had zelf nog helemaal geen beautyproducten van dit merk, dus ik besloot een nagellakje van dit merk aan te schaffen.
In het schap van dit merk staan heel veel glitter lakjes, met hele mooie kleuren. Ik mocht van mezelf één lakje uit kiezen, en ik kon gewoon niet kiezen! Ik besloot uiteindelijk voor deze paarse lak te gaan, in de kleur 327.
Naast deze nagellak, zag ik ook nog een heel mooi goud en licht blauw lakje. Super mooi!


Maar ik koos dus voor de kleur 327. Dit is een donker paarse lak met blauwe glittertjes er in. Ik ben de laatste tijd steeds meer van de glitter lakjes, dus deze vond ik dan ook geweldig mooi.
Op de foto hier boven kun je de kleur van de lak goed zien. Hij is echt donker paars met knal blauwe glittertjes, vooral in de zon zijn deze glittertjes erg mooi.


Zoals je kunt zien is het een klein flesje. Dat is opzich wel jammer, want de kleur is erg mooi. De glitters komen op deze foto wat minder goed naar voren, de paarse kleur is wel goed te zien.
De lak zelf is ook van goede kwaliteit. Het kwastje lakt erg fijn en hij dekt in twee laagjes. Hij is echt super snel droog en dat is zeker een voordeel. Ik ben vaak druk met van alles en heb geen zin om een half uur te wachten, voordat mijn nagellak droog is. Dit lakje is binnen enkele minuutjes droog.


Op deze foto zijn de glittertjes beter te zien. Ik ben een grote fan van dit lakje en ik ga zeker meer lakjes van Beyu aanschaffen, want de kwaliteit is erg goed en de kleuren zijn onwijs mooi.

Dit lakje kost 5,95 en is te koop bij de Douglas.

Liefs, Lotte

5 opmerkingen:

  1. Mooi! DOet me beetje denken aan mijn donkerpaars/blauwe cantare lakje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het eerlijk gezegd echt een lelijk potje maar de nagellak lijkt mij verder ook wel goed en vind de kleur ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooi kleurtje! :D
    Maar ik ben zelf niet zo van het paars, hihi :P

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.