woensdag 29 september 2010

Peachy/brown ooglook


Vandaag een warme ooglook. Deze ooglook bevat peachy en bruine kleurtinten, deze kleuren geven je een warme uistraling. Het leek me leuk om eens een How to filmpje bij deze look te maken. Dus ben je nieuwsgierig geworden naar deze look? Bekijk dan zeker even het filmpje die ik er van heb gemaakt :)

In het filmpje vertel ik niets over mijn basis make up. Maar ik draag hier mijn Healthy mix foundation en Jip en Janneke bronzer. Ook heb ik mijn wenkbrauwen wat bij gekleurd.

Veel kijk plezier!
Liefs, Lotte



De kwaliteit van het filmpje wordt nog beter.

4 opmerkingen:

  1. Erg mooie ooglook hoor:)!

    Ik hou zelf wel van de bruin tinten.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hetzelfde palletje van Gosh maar hij is matte, hou daar niet zo van bij mezelf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi ! ik hou wel van die kleurtjes!!!:P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een mooie ooglook <33

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.