donderdag 23 september 2010

Problemen met foto's.

De foto's doen het opeens weer! gelukkig maar.

De laatste tijd upload ik mijn foto's met een ander programma, maar eerst deed ik dit altijd met Tinypic.com. Nu blijkt dat Tinypic is gestopt en dat alle foto's die ik daar had geupload, nu verwijderd zijn.
Een aantal foto's heb ik nog en kan ik opnieuw uploaden bij een nieuw programma, maar van veel artikels heb ik geen foto's meer. Het wordt dus nog een hele klus om dit te gaan fixen.


Mijn excuses hiervoor, waarschijnlijk hebben meer blog's hier last van.
Ik ga mijn best doen om dit op te lossen.

Liefs, Lotte

3 opmerkingen:

  1. Echt zo k*t dat tinypic ermee stopt. Bij welk programma upload je nu dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hier inderdaad op meer blogs van gelezen.
    Ik had hier zelf geen last van omdat ik blog met windows live blogger. Kun je de foto's niet gewoon vanuit blogger uploaden dan?

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.