maandag 27 september 2010

Review: Bourjois healthy mix foundation

In mijn shoplog van vrijdag konden jullie al zien dat ik de Healthy mix foundation van Bourjois had gekocht. Ik gebruikte voorheen altijd de 10 hours sleep effect foundation van Bourjois, maar ik wilde graag eens een andere van Bourjois proberen.
De fruitige ingrediënten van de Healthy mix foundation zorgen voor de juiste voeding van je huid en geven je een stralend gezicht.

De foundation zit in een pompflacon, yes! Ik vind het fijn als foundations in een pompflacon zitten, dit werkt namelijk hygiënisch en je gebruikt nooit te veel foundation.


En dan de geur van de foundation, deze is heerlijk fruitig. Geen nare make-up geur. De structuur van de foundation is erg vloeibaar, maar toch geeft hij een zeer goede dekking. Je hebt van deze foundation maar een heel klein beetje nodig, want hij smeert lekker uit. Ik heb een vrij droge en gevoelige huid, daarom is het ook een ramp om een goede foundation te vinden. Mijn huid is namelijk erg rood, dus ik wil wel graag een dekkende foundation. Maar de foundation mag mijn huid niet uitdrogen. Deze foundation is hierbij perfect voor mij, hij is namelijk erg vloeibaar en droogt mijn huid niet uit. Toch geeft hij voor mij een optimale dekking. De foundation voelt lekker ligt aan en ziet er mooi naturel uit.


Ik heb de foundation in de kleur 53 beige clair en deze kleur is perfect voor mij. Vaak zijn foundations óf te licht óf te donker,  maar deze is perfect.
Een groot pluspunt vind ik het aantal kleuren dat aanwezig is, de foundation is namelijk in 7 kleuren te verkrijgen. Dus de juiste kleur moet er haast wel tussen zitten.

Dit zijn de kleuren die aanwezig zijn, van links naar rechts:
51: vanille clair, 52: vanille, 53: beige clair , 54: beige, 55: beige fonce, 56: hale clair, 57: hale

Op de volgende foto zie je links mijn gezicht zonder foundation (check de rode en gevoelige huid, bah!) en rechts zie je mijn gezicht met de healthy mix foundation. Ziet hij er niet super egaal en gezond uit?
Ik heb mijn nieuwe favoriete foundation in ieder geval gevonden :)


Ik ben ontzettend blij met het resultaat dat deze foundation mij geeft. De foundation geeft mij een egale teint en een frisse look. Hij dekt erg goed, voelt fijn aan en ruikt zelfs een beetje fruitig. Ik vind dit echt een hele goede foundation. Ben je nieuwsgierig geworden, test hem dan eens uit! Hij kost
14,90 en is o.a. te koop bij de Douglas.

Liefs, Lotte

5 opmerkingen:

  1. waauw, ziet er goed uit!
    helaas is hij denk ik niet goed voor mij, want ik heb een nogal geelige ondertoon ;[

    xoxo celine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze heb ik ook :) Hij is idd best fijn, vooral al om die geur... :)
    Alleen is ie helaas iets minder geschikt voor een vette huid.. maar ja, daar zijn weer andere foundations beter in. Deze gebruik ik zelf tijdens "lichtere" dagen, als mijn huid al van zichzelf goed uitziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepie, hier zat ik op te wachten! dank je voor de review, nu ga ik deze zeker uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wou hem erg graag een tijd geleden, maar alle kleuren waren te donker. Lijkt me nochtans wel een erg fijn foundation!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.