donderdag 2 september 2010

Shopping time #3


Ja, het was weer shopping time! Ik was nog opzoek naar een leuke en passende laptop tas en daarom maakte mijn moeder en ik er gelijk een dagje winkelen van.
We hebben mijn laptoptas gevonden, na dat we naar heel wat winkels zijn geweest.
Verder heb ik nog wat leuke kleding geshopt, een jas en een sjaal.
Ik ben weer helemaal happy met al mijn aankoopjes, nu heb ik voorlopig ook weer even genoeg ;).


Ik begin met deze trui. Het is een oversized model en dat is helemaal hip dit najaar. Ik vind die truien best wel leuk, alleen vind ik ze soms een beetje slonzig ogen. Ik vind hem het leukst als ik hem combineer met een smal riempje, zoals op de linker foto. Rechts zie je hem zonder riempje, dit vind ik een beetje slordig. De trui kost €14,95 en komt van de H&M.


Zagen jullie dat armbandje die ik bij de trui om had? Deze heb ik ook nieuw! gekocht bij de H&M. Ik vind het bedeltje zo leuk die er aan hangt. De prijs was geloof ik €2,95.


En dit is mijn nieuwe jas! Het is een wollen jas en is donker blauw. Ik kocht hem bij de WE, de sjaal trouwens ook! Ik ben hier echt zo blij mee, want ik ben al een tijdje opzoek naar een leuke jas en dit is hem geworden :). De sjaal vind ik ook te gek, hij is lekker warm en het model is zo leuk.
De jas was €79,95 en de sjaal €24,95.


Ik kocht nog een leuk gebreid vestje van Only, in het donker blauw. Hij is van achteren lang en recht en van voren loopt hij schuin naar beneden. Een lekker vest voor de winter. Deze kost iets van €19,00
Let even niet op de combinatie van deze outfit, maar het gaat hier om het vest. De fake Uggs zijn trouwens nodig aan vervanging toe, ik ga binnen kort echte Uggs halen.


En tot slot, waar het allemaal om ging.. Mijn laptop tas! Hij is zo leuk, hij is van leer en er staat zo'n krokodillen motief op. Hij is verder heel simpel met een gesp aan de voorkant. Voor mij is hij perfect en ik ben er super blij mee. Deze kreeg ik van mijn lieve mama :)

Dit waren al mijn geshopte spulletjes. Best veel als ik zo bekijk!
Ik ben met alles ontzettend blij, laat het najaar maar beginnen!
Ooh nee, zei ik dat nou echt?

Liefs, Lotte

16 opmerkingen:

  1. dat vestje en truitje met lange sloven zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! ik hou van laptoptassen waarbij je niet duidelijk kan zien dat het een laptoptas is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf! Vooral je tas, heel mooi! Waar heb je 'm gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Sannewierda, ik heb hem bij een kantoorzaak in Zwolle gekocht. Ja ik vind hem ook zo gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die tas is heel gaaf! Een laptp tas? Ik zou hem gewoon gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, die tas is echt geweldig! Supermooi.
    De rest van je aankoopjes ook hoor ;)
    Is die jas niet wat te klein? Hij lijkt zo strak te zitten :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die eerste trui is echt leuk! Met dat smal riempje staat ie echt cute :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Esmee, haha nee hij is niet te klein. Hij lijkt strak omdat ik een beetje in een rare houding sta voor de foto ;), maar hij ziet prima hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. erg leuk! vooral die sjaal, de trui en het armbandje! :D
    ik ga denk ik binnenkort even kijken of ze dat armbandje nog hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke spulletjes heb je gekocht hoor! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuke dingen!
    Dat vest heb ik ook, in het groen en grijs :p

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.