donderdag 16 september 2010

Sleek Chaos pallet.


Jullie kennen vast allemaal wel de palettes van Sleek. Ik heb ook er één, namelijk in de kleur Chaos.
Het is een pallet met allemaal matte, knal kleurtjes. Ik hou van shimmer oogschaduw, maar een paar matte kleuren zijn ook een absolute must have.
Dit pallet bevat mooie basic kleuren, zoals: zwart, bruin, donker bruin en een highlighter. Maar het mooiste zijn natuurlijk de mooie knal kleurtjes.


Het zijn kleuren waar je eigenlijk alle kanten mee op kan. Ik hou van kleurtjes als blauw en groen, dus met dit pallet zit ik helemaal goed.

De verpakking van dit pallet ziet er mooi, basic uit. Het is een mat doosje met daarop glimmende letters. Dit geeft wel een chique effect.
In het dekseltje zit een spiegeltje verwerkt, altijd leuk! Er zit ook nog een spons aplicator bij.
In het pallet zitten 12 kleurtjes verwerkt, hier valt lekker mee te combineren.


Van de oogschaduws komt veel pigment en de oogschaduw brengt erg fijn aan. Ik heb al helemaal zin om er een paar leuke ooglooks mee te maken!

En dit zijn de swatches! Wat een kleur en wat veel pigment. Ik word helemaal vrolijk als ik naar de kleuren kijk.
De onderste rij is toch wel mijn favoriet, hier kwam trouwens ook het meeste pigment van af.

Je kunt de Sleek palettes o.a. kopen bij de Boozyshop, daar kost dit mooie pallet 7,25. En dat voor 12 kleuren, dat is dus gewoon 60 cent per oogschaduw! Dit pallet is super goedkoop en van zeer goede kwaliteit, ik ben enthousiast!

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. mooie kleuren, mijn voorkeur gaat toch uit naar het palette Storm. hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De gele zie je bijna niet, jammer! Maar alle andere kleurtjes zijn heel erg mooi. Al draag ik zelf enkel shimmery oogschaduw, of een combinatie, enkel matte staat me niet zo :(
    Oja, je staat bij mijn favoriete blogs :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook 2 sleek palletten: ACID & Graphite.
    Zijn ook top palletten net als deze Chaos =)

    ziet er top uit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik ben helemaal verliefd op de Sleek-paletjes. Heb zelf Sunset en gebruik hem bijna dagelijks... zo verslavend... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat veel pigment! :)

    trouwens, volgens mij zag ik je vandaag in de stad! in de diezerstraat, had je een soort wit tuniekje aan met een zwarte jas? ik had je wel willen aanspreken (als je het was idd haha) maar was je toen al voorbij en was met een vriendin samen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Emma, ja dat klopt! Ik was idd vandaag in de stad, je mag me gerust aanspreken, vind ik erg leuk :D!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.