zondag 19 september 2010

Tips en tops!

Madam Lotte is nu bijna 3 maanden online en het gaat allemaal erg goed!
Drie maanden geleden begon ik Madam Lotte op blogspot en mijn bezoekers aantallen groeien nog elke dag. Ik werk elke dag met veel plezier aan Madam Lotte en ik ben dol gelukkig met hoe het nu gaat.
Alleen kan het natuurlijk altijd beter en ik wil ook graag beter worden.
Daarom wil ik jullie vragen om een reactie achter te laten met daarin een goede tip voor mijn blog. Zodat mijn blog nog leuker en beter gaat worden, voor jullie!
Complimentjes zijn natuurlijk ook altijd welkom, haha ;)

Misschien vind je de layout niet leuk, of wil je een bepaald soort artikeltje zien. Je mag het me allemaal laten weten!
Laat me ook weten welke soort artikels je het leukst vind (denk aan: outfit foto's, ooglook, fashion, beauty, filmpjes enz.)

Ik ben ontzettend benieuwd en natuurlijk ga werken aan de tips die ik van jullie krijg.

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. ik vind je site echt geweldig! ik bezoek hem elke dag en wat ik leuk vind is dat je een goede hoeveelheid artikels plaatst,mooi lay-out en lettertype, eerlijke conclusies bij revieuws en leuke artikels, ik heb 1 vraagje: zou je miss. een stashfilmpje willen opnemen? please!!?? xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk elke dag is naar je site om te zien wat voor leuke artikels dat je hebt gemaakt en ik vind je ooglook en outfits super leuk ;D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met de lay-out is niets mis. Je plaatst echt voldoende artikels. En ik vind outfit foto's altijd heel erg leuk, om te zien.
    Vind zelf alleen de spam ding als je op reactie plaatsen klikt erg irritant.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben ook net een weekje een blog begonnen..niet zo zeer een beautyblog maar meer een van alles en nog wat blog.

    Ikzelf vind je blog er nu al super uit zien. Erg liefelijk.
    Misschien wat meer kleur. Maar tot nu toe doe je het erg goed.
    Is erg leuk om je blog te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je site ook leuk, en de lay-out mooi. Ik vind ooglooks leuk!

    Je maakt af en toe wel taal-spelfouten, dat vind ik jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je blog erg leuk, de layout spreekt mij erg aan :-) Fijn dat je er zoveel plezier aan hebt, ik vind het zelf ook erg leuk om te doen (maar de mijne is nog geen eens 1 maandje oud ;-))

    Ga zo door!

    Liefs Ilja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je blog erg leuk om te lezen, maar vind je foto's vaak niet goed. De kleur is niet duidelijk en soms ook niet scherp.
    En je lay-out vind ik trouwens superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Sannewierda, vind je dat ik de laatste tijd nog steeds slechte foto's heb? Als je kijkt naar de laatste artikels zeg maar. Want ik gebruik namelijk een nieuw fototoestel van mijn vriend..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Valérie, de spelfouten zijn idd vervelend. Maar ik heb mijn taaltoets behaald, dus ik hoop nu ook minder foutjes te maken. Ik ga mijn best doen meiden :D

    En verder, allemaal super bedankt voor de tips en tops. Hier kan ik zeker aan gaan werken, top! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je site super, heb net perongeluk mijn reactie verwijderd oops, maar iets meer filmpjes zouden wel leuk zijn
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.