zaterdag 4 september 2010

Vakantie Texel: Filmpje.



Tijdens mijn vakantie op Texel heb ik ook nog een paar keer gefilmd, ik dacht dat jullie het misschien nog leuk zouden vinden om dit filmpje te bekijken.
Ik ben al weer een week terug van vakantie, maar ik heb een hele leuke vakantie gehad en ik krijg echt weer zin om terug te gaan als ik dit filmpje bekijk :).
Hopelijk vinden jullie het ook leuk, dat ik dit filmpje van mijn vakantie met jullie deel!

(oke let niet op mijn gezicht, voordat je het filmpje opent.. Verschikkelijk! haha)

Liefs, Lotte

7 opmerkingen:

  1. ooooooooooh zo'n lief filmpje! je hebt het wel naar je zin gehad é:) op naar de volgende vakantie:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt hee leuk :) en romantisch in zo'n tent :) alleen erg jammer van het weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk filmpje! En paardrijden op het strand, jaloers!<3 Volgens mij heb je een hele leuke vakantie achter de rug.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk filmpje, en dat vestje helemaal op het begin is echt heel leuk !
    Jammer van het weer, wij zaten ook op Vlieland met zulk slecht weer, maar zo te zien heb je het nog wel leuk gehad
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk filmpje, je ziet er echt zo gelukkig uit daar op vakantie. Ook leuk dat je ons eens een 'blik' achter de schermen geeft, waar je op vakantie zat en zo. Grappig dat je vriend wegkroop in de tent ;-) Hij was zeker bang van al dat vrouwelijk geweld die hem ging zien op je site :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Filmpje !!

    gr, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahh vet leuk filmpje! :D
    Sjaaa en die regen.. ik kan je zeggen ik woon aan de overkant van Texel, maar regen en wind is standaard! ;)
    I love het vestje!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.